• Master­mind
    Äldre 12 Aug 23:27
    40945 visningar
    91 svar
    91
    40945

    När förlorade ni oskulden?

    Kom på att det finns en massa sextrådar som behandlar antalet sexpartners, sexuella preferenser, osv, men ingen om oskulder (vad jag har lagt märke till, iaf).

    Tänkte att det skulle vara kul att veta hur gamla ni är nu och när ni förlorade oskulden, lite för att se om åldern ändrats genom åren, och lite av ren nyfikenhet.

    Själv är jag 20, förlorade oskulden 4 mån efter jag fyllt 15.

  • Svar på tråden När förlorade ni oskulden?
  • mrs taylor
    Äldre 13 Aug 00:00
    #0

    Jag är 25 år och förlorade oskulden när jag var 14 år.

  • _MissJ­ossan_
    Äldre 13 Aug 00:41
    #0

    Jag är 22 och förlorade den när jag var 20.

  • Jennif­er E
    Äldre 13 Aug 00:50
    #0

    Jag var tidig, 13... Är nu 24 och sambo med killen som jag älskade första gången med! Det var hans första också

  • Master­mind
    Äldre 13 Aug 00:50
    #0

    Jennifer E - Oj! Har ni hållt ihop ändå se dess, också?

  • Jennif­er E
    Äldre 13 Aug 00:56
    #0

    Nix, det har vi inte. När vi var yngre så var det lite fram och tillbaka men nu är det bara fram! Båda har hunnit med ett par förhållanden var med andra och såklart även sex med andra. Det tycker vi båda egentligen mest är bra, annars hade man kanske gått och funderat över en massa onödiga saker.

    Nu vet vi ju att vi är bäst för varandra på alla sätt!

  • Master­mind
    Äldre 13 Aug 00:58
    #0

    Jennifer E - Det låter som en modern askungesaga! ;) Tänk om man hade haft sån tur/flyt..

  • MissLi­lo
    Äldre 13 Aug 01:02
    #0

    Jag e 21, och förlorade den när jag var 19.

  • Lill Anna
    Äldre 13 Aug 01:15
    #0

    Jag var 21, är idag 26.. Jag gifter mig med han som tog min oskuld.. Vi har bara haft sex med varann och det känns underbart!

  • Engla
    Äldre 13 Aug 08:09
    #0

    Är 28 nu, förlorade oskulden då jag var femton.

  • Regina­_
    Äldre 13 Aug 08:53
    #0

    Jag är snart 21, förlorade oskulden när jag just hade fyllt 19 och det är något jag helst inte tänker på. Snacka om dåligt val av partner...

Svar på tråden När förlorade ni oskulden?