• Erica2­7
    Äldre 12 Aug 15:29
    126275 visningar
    41 svar
    41
    126275

    Analsex?!?

    Hade ett samtal med några äldre kvinnor på jobbet i dag (jag är 27, de är runt 50) och då började vi med anledning av en artikel diskutera analsex. Mina arbetskamrater kunde inte förstå hur jag 1) kunde gå med på det och 2) hur jag kunde älska att ha det.
    Är det jag som är speciell eller finns det fler som verkligen njuuuter av att få den "där bak"?

  • Svar på tråden Analsex?!?
  • agneli­a
    Äldre 12 Aug 15:39
    #0

    Det är absolut inget för mig och min sambo!! Men här har du en tråd om ämnet:
    brollopstorget.se/Forum-2-16/m693430.html

  • Ei saa peitää
    Äldre 12 Aug 16:07
    #0

    Jag skulle inte fixa det. Där ska det ju bara komma ut saker inte in. Sen blir jag lite äcklad vid tanken. Det är ju inte speciellt renligt därinne om man säger så. Men smaken är som baken...

  • Ellte
    Äldre 12 Aug 16:08
    #0

    Håller med elementkvinnan!

  • agneli­a
    Äldre 12 Aug 16:16
    #0

    Håller också med Ei saa peitää.
    Det hålet är enkelriktat!!!

  • MsKing­ston
    Äldre 12 Aug 16:23
    #0

    Hmmm, kvinnor...ni missar något

  • Jennie med ie
    Äldre 12 Aug 17:52
    #0

    Missar något? Hmm, aldrig hört talas om att smaken är som.... baken?

    Jag vill inte ha in en sn*pp där bak, däremot är området kring öppningen känsligt och man kan hitta på andra saker

    Dock har jag inga problem med att ANDRA vill ha det, det är ju upp till varje vuxen människa med ansvar för sin egen sexualitet. Och det är väl just _ansvar_ som är den springande punkten, att man t ex inte överför bakterier från sl*da till an*l och att man är lyhörd för den andre, precis som vilken sex som helst.

  • MsKing­ston
    Äldre 12 Aug 18:30
    #0

    Hahahaaaa
    Jaa, smaken är ju som baken, delad. Och ibland även med andra

  • Jennif­er E
    Äldre 12 Aug 19:07
    #0

    Jag gillar inte att ha riktigt an*ls*x, alltså att stoppa in den så det har vi INTE. Däremot kan jag ibland gilla att han smeker mig där och han älskar när jag gör det på honom. Precis som de flesta män som bara vågar testa gör... Jag tror att de killar som ej vågar/vill missar ngt. De jag haft riktiga förhållanden med har alla älskat det!

    Men som sagt, smaken är som baken Väldigt passande just här!

  • Miniän­geln
    Äldre 12 Aug 21:09
    #0

    Provade med mitt ex... AJ!!!!!

    Den smärtan vill jag inte uppleva igen! Jag fick psykiska men efter den upplevelsen att jag bara började grina så fort han nämnde det igen (han gillade det så mycket att han ville köra över mig och mina känslor bara för att få göra det där bak igen). Jag röt åt honom att isf får han gå och fixa en h*ra som ställer upp på det!

    Och ja, vårt förhållande var slut några månader senare. Han var en skitkille!!

    Men andra par som gillar det, visst, kul för er, men det e INGET för mig.

  • Master­mind
    Äldre 12 Aug 22:33
    #0

    Det är synd att många har dåliga erfarenheter av analsex. Visst, det passar inte alla, men jag slår vad om att det är massor av folk som går miste om något bara för en dålig förstagångsupplevelse. Tänk om "vanligt" sex vore likadant som första gången, hela tiden?.. Hemska tanke. ;)

    Själv testade jag första gången med en kk, som var överförtjust i analsex, men det gick helt enkelt inte (dels pga hans storlek och dels pga bristen av glidmedel och försiktighet). Men nu har jag gärna analsex med min sambo, då han är försiktig och är väldigt mån om att jag ska njuta minst lika mkt som honom. Och det var förresten JAG som övertalade honom att vi skulle testa, ville bara påpeka det innan skrönan om den tjatande mannen kommer upp igen.. :)

Svar på tråden Analsex?!?