• en som är glad
    Äldre 17 Jun 12:43
    27531 visningar
    31 svar
    31
    27531

    slö pincett! vitry

    hej!
    för några månader sedan köpte jag en sådan där JÄTTEBRA v itry-pincett hos KICKS.... men nu har den liksom blivit lite "slö" och trubbig... vad ska jag göra?

  • Svar på tråden slö pincett! vitry
  • siouxi­e
    Äldre 17 Jun 12:51
    #0

    köp en ny på H&M! deras eget märke. Minns inte vad den kostar, men ca 20-30 kr tror jag. Det ska vara med sned kant o den är jättebra! har haft min i snart 2 år. Man får vara lite försiktig med dom bara. förvara dom så inte kanten blir slö. :)

  • en som är glad
    Äldre 17 Jun 12:56
    #0

    det har jag gjort.. :( den kostar över 100 spänn...
    tack för tipset!

  • siouxi­e
    Äldre 17 Jun 13:01
    #0

    men den jag köpte kostade inte så mycket! bra under 50lappen.. kolla om dom inte har fler olika på H&M..

  • en som är glad
    Äldre 17 Jun 13:03
    #0

    okej tack :)
    du tror inte att jag kan gå tillbaka till kicks och klaga?

  • siouxi­e
    Äldre 17 Jun 13:10
    #0

    tja, du kan ju prova.. men troligen kommer dom att säga att du varit slarvig med den eller så... men skam den som ger sig!! :)

  • en som är glad
    Äldre 17 Jun 13:20
    #0

    yeah :D

  • Jema
    Äldre 17 Jun 13:26
    #0

    Jag köpte en billig på H&M eller var det på Coop Forum?! för några år sedan och den håller fortfarande.

    Dyrast är inte alltid bäst!

    Jema

  • Tolin
    Äldre 17 Jun 13:29
    #0

    Jag har iofs haft en vitry-pincett i flera år, som fortfarande är jättebra. Kan inte påstå att jag varit särskilt försiktig med den heller. Du har kanske fått ett dåligt exemplar. Jag hade gått tillbaka med den om jag var som du.

  • en som är glad
    Äldre 17 Jun 14:00
    #0

    jo, men den här är verkligen superbra! då tycker man att den borde tåla lite! :)

  • Tolin
    Äldre 17 Jun 14:02
    #0

    Jag menade att du skulle gå tillbaka och be om en ny. Jag vet att det finns goda exemplar så du har nog haft otur.

Svar på tråden slö pincett! vitry