• Lady Lager
    Äldre 25 May 18:05
    22354 visningar
    27 svar
    27
    22354

    Var kan man köpa Clear eyes / Blue drops?

    Hej igen alla BT-diggare!
    Jag skulle vilja köpa ögondroppar för klarare /vitare ögon de gör att blodkärlen i öga drar ihop sig och vissa innehåller lite blått färgämne vilket blir snyggt på bild.
    Jag vet att det finns en uppsjö olika märken (Eye Dew Blue och Eye Dew Clear är två sorter jag känner till) men jag vill gärna kunna köpa dessa droppar helst i Sverige eller på smidigaste sätt via nätet...mycket tacksam för tips!
    Kram från för tillfället rödögd Lady Lager

  • Svar på tråden Var kan man köpa Clear eyes / Blue drops?
  • Devote­d
    Äldre 26 May 00:54
    #0

    Flyttar upp, vill åsså ha ju.

  • Molban
    Äldre 26 May 06:45
    #0

    Jag är också intresserad! Vad är det för nåt?? Och hur länge sitter effekten i?

  • Majsan­80
    Äldre 26 May 08:19
    #0

    De finns väl hos alla optiker? Har för mig att jag även sett sådana droppar på Åhléns.

  • safety
    Äldre 26 May 08:24
    #0

    Sorry, tror inte de säljs i Sverige. För ett par år sedan var de förbjudna i alla fall, innehåller väl något som inte är nyttigt...

  • Julibr­ud 40+
    Äldre 26 May 10:18
    #0

    De är inte tillåtna i Sverige. Har för mig att de innehåller ngt otillåtet/skadligt ämne. För linsbärare finns ju droppar på apoteket, men de har ingen sammandragande effekt alls utan återfuktar ögat, vilket också gör att det röda i ögonen minskar något (ej helt)för ofta beror det på att man har för torra ögon.

  • Camill­a1313
    Äldre 26 May 10:25
    #0

    Använd näsdroppar - funkar lika bra!

  • Camill­a77
    Äldre 26 May 10:37
    #0

    Näsdroppar?? Funkar verkligen det? Är det verkligen nyytigt att stoppa i ögonen??

  • Miss J
    Äldre 26 May 13:11
    #0

    Om du känner ngn som ska åka till Grekland eller Spanien el liknande så finns de där.
    Men kolla bara först så de får tas in i Sverige...

  • tsissi
    Äldre 26 May 14:15
    #0

    Har också hört att näsdroppar har samma effekt.Magasin i Köpenhamn säljer ögondroppar. Fast det är ju långt bort.Har för mig att märket var Mavala.

  • tsissi
    Äldre 26 May 14:28
    #0
Svar på tråden Var kan man köpa Clear eyes / Blue drops?