• Sat 2 Nov 2019 07:47
    7538 visningar
    7 svar
    +1
    7
    7538

    Bröllopsfotograf

    Min dotter ska gifta sig i september 2020 och nu söker jag en bröllopsfotograf i Stockholm som inte är allt för dyr. Gärna en duktig amatörfotograf med känsla och kreativitet , kanske som håller på att utbilda sig till fotograf. 

    Att boka fotograf kan ju bli väldigt dyrt har jag sett efter att ha kollat upp många olika hemsidor. Det förstår jag eftersom det ju ligger väldigt mycket arbete i detta och då inte bara under fotograferingen utan även både före och efter.

    Men eftersom ett sådant evenemang är förenat med så många olika kostnader som drar iväg så vill jag undersöka möjligheten att få ner priset på fotograferingen och ändå förvissa mig om att det blir bilder som är bra. Efteråt är det ju försent !

    Bilder på bröllopsparet i kyrkan och efteråt samt ev mingel7kvällsbilder beroende på priset-

    Img

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf
  • Sat 16 Nov 2019 11:42
    #1

    Hej!
    Jag fotograferar bröllop i hela Sverige. Heldag kostar 17.000 SEK ink moms. Se bilder här:
    mtedroff.com

    /Marika

  • Sat 28 Dec 2019 15:31
    #2

     


    Varmt välkommen att kontakta mig!


  • Wed 1 Jan 2020 11:09
    #3

    Hej!

    Söker du fortfarande efter fotograf?

    Vänligen Katriina

  • Wed 1 Jan 2020 11:13
    #4

    Besök gärna min hemsida 
    https://katriinarosen.wixsite.com/minsida/broellop

  • Thu 19 Mar 2020 00:34
    #5

    Hej!

    Söker du/ni fortfarande en fotograf?

    Se gärna min hemsida: https://photobykc.pb.online/

    Finns även på Instagram och Facebook med namnet Photo by Kenneth Cardell.

    Hoppas på att få höra från er.

    //Kenneth

  • Fri 20 Mar 2020 18:02
    #6

    Jag fotograferar bröllop och utgår från Uppsala till vettiga priser och släpper ifrån mig alla oredigerade bilder. Har gjort ca 100 bröllop utfördelat på 13 år och har en dokumentär stil. All info, portfolio och priser finns på www.rafoto.nu.

  • Thu 16 Apr 2020 14:52
    #7

    Söker ni fortfarande fotograf? Se mina bilder på www.bynphotography.com eller på instagram @by.nphotography och kontakta mig om intresse finns!

Svar på tråden Bröllopsfotograf