• Wed 4 Sep 2019 20:04
    17039 visningar
    2 svar
    2
    17039

    Serveringspersonal

    Hej. Jag har inte hittat någon liknande tråd som inte är flera år gammal så jag tänkte att jag startar en ny :)

    Sommaren 2020 ska jag gifta med nere vid Österlen och letar för fullt efter serveringspersonal som inte kostar en förmögenhet. Då jag även inte är från Skåne i grunden (Har bott här snart 4år) så känner jag inte personer som jobbar inom restaurang eller andra vänner som inte är bjudna på bröllopet som kan tänka sig servera. Är det någon som har något tips till mig vart jag kan få tag på detta? Kanske någon här som skulle kunna tänka sig byta tjänst och servera på mitt bröllop så kan jag servera på ert?

    Jag själv har jobbat inom bar och servitris/hovmästare i 7 i Uppsala innan jag flyttade ner till Skåne, jobbat på många bröllop och större tillställningar också :)

    Mvh Sofie

  • Svar på tråden Serveringspersonal
  • Sun 8 Sep 2019 09:59
    #1

    Hej Sofie ! Va roligt att du ska gifta dig på Österlen 2020, jag trodde först det var min tråd hehe!

    Torget6 ligger i Tomelilla ! En catering som hjälper till med lite blandat , bland annat serveringspersonal till uthyrning !

    Vi ska hyra härifrån så kan inte ge någon recension MEN har träffat serviceansvariga som var supertrevliga och tillmötesgående.

    Lycka till ich grattis :D

  • Sun 8 Sep 2019 10:00
    #2

    Vilket datum gifter du dig?:)

Svar på tråden Serveringspersonal