• Sat 24 Aug 2019 20:24
    22152 visningar
    7 svar
    +1
    7
    22152

    Vigselring.

    Var hittade du/ni era vigselringar?

    Måste man ha lika? Sambon vill ha guld o jag vill ha i rosegold.

  • Svar på tråden Vigselring.
  • Tue 7 Apr 2020 23:12
    #1

    Chanti

  • Fri 26 Jun 2020 12:17
    #2

    Läste online både om förlovningsringar och om vigselringar. Till sist beslutade vi oss för att anlita en lokal smed som gjorde unika ringar. Ganska enkla men ändå helt personliga.

  • Fri 10 Jul 2020 16:42
    #3

    Jag visste aldrig att jag kunde få bra och tillförlitliga stavhjul på nätet som verkligen kan hjälpa människor som jag som behövde hjälp med en relation. Jag skilde mig från min pojkvän när han gick upp med mig och gick tillbaka till sin ex-älskare, jag var så föröden och hjärtbruten. Jag var inte mig själv längre förrän en vän till mig hänvisade mig till en stor man som hette Great Baba Ogbogo att han kunde vara till hjälp för min situation. Först tvivlade jag och kontaktade senare honom och han sa att han kommer att få en kärleksförberedelse förberedd för mig att få min pojkvän tillbaka till mig. Efter att ha gjort det nödvändiga gjorde jag allt som han instruerade och till min största överraskning fick jag ett samtal från min pojkvän att han kommer hem och han var ledsen för allt han fick mig att gå igenom. Resultatet var framgångsrikt och idag lever vi lyckligt. Jag gav honom mitt ord att jag kommer att dela min erfarenhet med världen så att andra kan få hjälp av alla slag av honom. Du kan maila honom via: greatbabaogbogotemple@gmail.com eller för brådskande svar, skriv honom på hans WhatsApp-linje +234902018697

  • Fri 28 Jan 2022 08:41
    #4
    +1
    De tycker jag verkligen inte! Ringen är en symbol för er kärlek och det betyder inte att de måste se exakt lika ut! Det som betyder något är ju symboliken kring ringen oss dess betydelse. 

    Jag och sambon ( numera min man ) beställde guld och rosé från kronanguld.se och det är inte någon som har haft en åsikt kring detta. 

    Lycka till och gör era egna val!
  • Thu 21 Jul 2022 08:04
    #5
    Jag gillar att köpa saker på nätet. Till exempel föredrar jag att köpa diamanter och smycken  När du matchar dina smycken kommer tillfället att avgöra vilka bitar du väljer ut. Om du klär ut dig för ett evenemang som ett bröllop, ett cocktailparty eller en dejtkväll, är kläder som är eleganta och formella att gå till. Tänk påkostade juveler i klassisk stil.
  • Sun 21 Aug 2022 22:26
    #6

    En butik i Hässleholm.
    Guldsmedjan har jag för mig.
    Vi har inte likadana ringar.

  • Mon 22 Aug 2022 00:32
    #7

    Nej. Det finns inte och har aldrig funnits något krav på att ringarna ska se likadana ut. Det är kärleken som är viktig - inte ringarna. Så välj vad ni vill bägge två!

Svar på tråden Vigselring.