• Thu 1 Aug 2019 16:34
    13427 visningar
    11 svar
    11
    13427

    Fotograf sökes början juni 2020 norr om Sthlm

    Hej,

    Vi söker en fotograf för ett bröllop 1h norr om Stockholm i början juni 2020. Vi tänker oss cirka 8h fotograferande. Vi gillar bilder som är spontana och fångar ögonblick och känslor. Budget är cirka 10,000. 

    Skicka gärna ett meddelande och länk till portfölj så kan vi ta vidare diskussion.

  • Svar på tråden Fotograf sökes början juni 2020 norr om Sthlm
  • Wed 7 Aug 2019 02:04
    #1

    Hejsan! Stort grattis till bröllopet, så spännande! ????

    Jag skulle så gärna åka till Stockholm och fota bröllop igen, jag var där nu i sommar och fotade en hel helg ute i skärgården och älskade det! Jag utgår från Umeå men att få kombinera min passion med min favoritstad kan ju vara det bästa jag vet! I mitt ?Silverpaket? och ?Guldpaket? ingår reseersättning och jag jobbar också alltid efter att det ska kännas spontant hellre än uppställt! Tillsammans med ljusa och mjuka/pastelliga färger i mina bilder.

    Vore verkligen superkul att få höra mer ifall ni skulle vara intresserade ???? All information hittar ni här www.sannamelanderphotography.com eller mailar till info@sannamelanderphotography.com

    Bästa hälsningar

    Sanna

  • Wed 7 Aug 2019 02:07
    #2

    Hahaha ska alltså inte vara en massa frågetecken utan det var bara jag som trodde man kunde använda emojis!

  • Tue 20 Aug 2019 20:53
    #3

    Grattis till kärleken ! Jag har arbetat som bröllopsfotograf i USA under 10 års tid. Gedigen erfarenhet med bröllopsfotografering. Min portfolio hittar ni på amayafoto.se
    Referenser finns på mitt FB konto även då jag är dålig med att uppdatera material....www.facebook.com/AmayaPhoto/
    Hör gärna av er, Maja

  • Thu 29 Aug 2019 10:37
    #4

    Hej och grattis! :)

    Jag är bröllopsfotograf från Stockholm och jag är ledig :) Du vet väl att ditt bröllop blir en historia att komma ihåg och jag är här för att dokumentera en av de viktigaste dagarna i era liv. Om du letar efter professionell, personlig och vänlig bröllopsfotograf, kolla min portfolio på denna webbplats: www.stockholmweddingphotographer.se/ och kontakta mig på info@jardazaoral.com eller 070-566 96 54

    Jarda Zaoral


     


     



  • Wed 9 Oct 2019 15:30
    #5
    Hej Jag kan ta era bröllopsbilder. Kika gärna in mina bilder på 
    www.instagram.com/brollops_fotografen

    eller www.fotockholm.se
    Ha ne findag
    Mvh Fotockholm
  • Sat 16 Nov 2019 11:43
    #6
    Hej!
    Jag fotograferar bröllop i hela Sverige. Heldag kostar 17.000 SEK ink moms. Se bilder här:
    mtedroff.com

    /Marika
  • Thu 28 Nov 2019 13:44
    #7

    Hej!
    jag  fotar ( och filmar ) gärna på erat bröllop.
    Bor i Västerås. Har lång erfarenhet och är trevlig.
    Ser hemsida:  www.soundmusic.se  -under foto.
    Vill du se fler bilder så skickar jag.
    Träffas gärna om du är intresserad.
    Mitt  telnr: 0707-386622
    Mail:  jan.herdevall@soundmusic.se
    MVH
    Janne Herdevall


    Bröllopsfotograf
  • Sat 28 Dec 2019 15:30
    #8

    Varmt välkommen att kontakta mig!


  • Wed 1 Jan 2020 11:15
    #9

    Välkommen att besöka min hemsida
    https://katriinarosen.wixsite.com/minsida/broellop

    Vänligen Katriina

  • Sun 5 Jan 2020 12:43
    #10

    Hej!

    Såg eran annons, har ni ordnat med fotograf ännu för eran speciella dag?

    Vänligen Katriina Rosen

  • Thu 16 Apr 2020 14:58
    #11

    Hej! Har ni ingen fotograf än är jag tillgänglig. Se mina bilder på instagram @by.nphotography. Fotograferar till ett rimligt pris.

Svar på tråden Fotograf sökes början juni 2020 norr om Sthlm