• Sat 29 Jun 2019 23:53
    41587 visningar
    1 svar
    1
    41587

    Bröllop i Italien/Spanien/Grekland

    Hej!

    Vi har bokat allt för bröllop i Sverige 8/8 2020 men börjar nu bli sugna på att dra iväg hela festen till Italien istället. Frågan ställs till er som haft era bröllop där, om man inte har råd med koordinator, var ska man börja?! Klarar man det ens på egen hand? Jag har 2 gäster som talar italienska, men vill inte sätta dom på att bröllopakoordinera direk, utan dom ska få vara gäster.

    Vår budget i Sverige är 900:- per person för fördrink,3-rätters, dryck till maten, kaffe och tårta. Är det möjligt i Italien? Annars är det ju bara att lägga ner....

    Gästerna ska betala boende och resa själv men vi bor gärna alla på samma ställe.

    Tips och råd mottages gärna!

    (Alla varma länder i Europa är ett alternativ, så t ex har ni kanske tips från Grekland, Spanien, mm?)

  • Svar på tråden Bröllop i Italien/Spanien/Grekland
  • Fri 2 Oct 2020 14:47
    #1

    Hej!

    Jag är nyutbildad wedding planner och bosatt i Barcelonaområdet sedan 11 år tillbaka. Jag har en bakgrund inom turism och har under de senaste 8 åren jobbat på flera DMC´s (Destination Management Company) med företagsevents och landarrangemang för nordiska företag som reser till Barcelonaområdet, bland annat galamiddagar.

    Jag söker just nu par som är sugna på att gifta sig i Barcelona med omnejd (ex. Sitges, eller Costa Brava) för att få ihop material till min portfolio.

    Jag skulle mer än gärna hjälpa er med er dag om ni önskar att komma till Barcelona och gifta er. Om ni fortfarande är intresserade, får ni gärna kontakta mig: 

    linda@bettertogetherweddings.es (det är alltså korrekt att det är .es, då det står för España, så ni inte tror det är ett skrivfel eller så)

    Hemsidan är under konstruktion just nu men kommer att vara uppe inom kort :)

    Mvh,
    Linda Arvola

Svar på tråden Bröllop i Italien/Spanien/Grekland