• Sun 16 Jun 2019 12:04
    5966 visningar
    6 svar
    6
    5966

    Fotograf Göteborg sökes

    Hej, vi söker en duktig, kreativ fotograf som är en hejare på redigering.
    Vi vill ha dig från förberedelserna fram till middag och ev under middagen beroende på pris.
    Det är just det som är krukset att vi måste hålla nere priset och söker därför en hobbyfotograf eller någon som vill utöka sitt portfolie och därför gör det billigare än riktpriserna. 

    Bröllopet är den 14e september på Stora Holm säteri i Göteborg.

    Mvh Alexandra och Patric

  • Svar på tråden Fotograf Göteborg sökes
  • Mon 17 Jun 2019 23:26
    #1

    Hej!

    Detta låter något passande för mig att erbjuda hjälp på.

    Jag har jobbat med film & foto på ett filmbolag i över 2 år, vartifrån jag nu tagit mig vidare för att dels göra mer frilans och komma igång med sådant kul som bröllop.

    Bor i Uppsala, men kan förstås ta mig till Göteborg utan några som helst problem för en träff inför bröllopet, och för själva bröllopet.

    Maila gärna till mig om ni tror jag att jag stå till hjälp, så kan vi åtminstone prata mer om saken! :)

    sakke1996@gmail.com

    Mvh

    Saku

  • dexafi­nos
    Tue 18 Jun 2019 14:07
    #2

    I am photographer based in Gothenburg, contact me for my information, thanks!


  • Tue 16 Jul 2019 22:46
    #3

    Hej!


    Ni kankse redan har hittat en fotograf till ert bröllop vid det här laget, annars kan jag varmt rekomendera Hanna Keiser, www.hannakeiser.se, som tar magiska bilder.


    / Hans


  • Tue 30 Jul 2019 19:12
    #4

    Hejsan jag har möjlighet att fotografera ert bröllop. Kontakta mig för mer info och priser. Malin Thorbjörn

  • Tue 30 Jul 2019 19:13
    #5

    Hejsan jag har möjlighet att fotografera ert bröllop. Kontakta mig för mer info och priser. Malin Thorbjörn

  • Thu 3 Oct 2019 13:45
    #6
    Malin Th skrev 2019-07-30 19:12:10 följande:

    Hejsan jag har möjlighet att fotografera ert bröllop. Kontakta mig för mer info och priser. Malin Thorbjörn


    Hej

    Vad tar ni för att fotografera en vigsel, typ 2-3 timmar :)?
Svar på tråden Fotograf Göteborg sökes