• Mon 10 Jun 2019 17:32
    3361 visningar
    2 svar
    2
    3361

    Tips bröllop utomlands!

    Hej!

    Om 2 år firar jag och sambon 10 år tillsammans och tänkte att det kanske var dags att gifta sig. Vi har inte råd med något stort bröllop då vi håller på och sparar till hus men jag har alltid drömt om att få gifta mig utomlands. Hur har ni som haft bröllop utomlands gjort? Hur mycket har det kostat er? Vilket land valde ni? Bjöd ni in några närmsta att närvara eller åkte ni själva? Berätta gärna!

  • Svar på tråden Tips bröllop utomlands!
  • Mon 10 Jun 2019 19:48
    #1

    Som land är nog Italien oslagbart skulle jag tro. Det finns massor av unika platser att välja mellan; Toscana, Sardininen, Sicilien, Amalfikusten, Capri...

  • Sat 15 Jun 2019 14:44
    #2

    Hej,

    Jag är bröllopskoordinator i Italien och har organiserat över 50 bröllop i hela landet. Jag har också organiserat oförglömliga bröllopsdagar. Den senaste var n 10-årig bröllopsdag på Sardinien. Hör gärna av dig så berättar jag mer: info@italienskabrollop.se

    Här är referensen från den 10 åriga bröllopsdagen:

    "Det var en helt ljuvlig dag som vi alltid kommer minnas. Fantastisk utsikt, proffsigt upplagt och en otroligt fin ceremoni som Annika höll i."

    Jag bor i Rom och jobbar i hela Italien.

    Jag skickar gärna bilder. Hemsidan uppdateras men du kan hitta en del info här: www.italienskabrollop.se

    Varma hälsningar
    Annika

Svar på tråden Tips bröllop utomlands!