• Mon 20 May 2019 22:15
    7813 visningar
    3 svar
    3
    7813

    Vigsel Stockholm

    Hej,

    Vi gifter oss den 6 juli i år och söker någon som kan sjunga 2 låtar under vigseln. En låt som vi tänker oss är "All of me". Är det någon här som har tips på sångare/sångerska/kör?

  • Svar på tråden Vigsel Stockholm
  • Thu 23 May 2019 00:17
    #1

    Hej! 


    Jag heter Sofia Wilhelmina och jag är utbildad sångerska, violinist och musikalartist. 

    Jag har bl.a skådespelat i Mamma Mia!-Musikalen och CHESS på Svenska i Helsingfors och ska till hösten spela i Mamma Mia! The Party på Tyrol i Stockholm. Jag har utbildat mig på Performing Arts School i Göteborg och har dessutom spelat klassisk musik (fiol) i 17 år. 

    Jag finns i Stockholm och sjunger gärna på ert bröllop;  All of Me finns i repertoiren sedan innan och är inga problem :) Annars erbjuder jag allt från pop, jazz, visa och klassiskt till rock och musikal. Antingen det ni önskar, eller kommer med egna förslag - och vill man så ingår också fiolen!


    Om det låter intressant får ni gärna skriva en rad till mustaniemi.sofia@gmail.com :)  

    Hoppas vi hörs! 

  • Mon 27 May 2019 13:46
    #2

    Hej!


    Vi spelar gärna då bröllopet.
    "All of me" har vi både som ljudklipp och video att lyssna på när vi framför den, på hemsidan. :)


    Vi är en duo som heter Ivan & Karolina och arbetar heltid som frilansande sångare och musiker utbildade på Kungliga musikhögskolan.
    Vi sjunger och kompar oss på gitarr och piano och spelar mycket på bröllop, event och konserter.


     


    Med ett akustiskt sound framför vi visor, pop, soul, musikal, rock mm.


    Vi spelar både stämningsfullt och svängigt och framför låtarna i nya arrangemang.


     


    Lyssna gärna på:


     


    www.ivankarolina.se

    Vänliga hälsningar, Ivan & Karolina



     


  • Mon 17 Jun 2019 22:35
    #3

    Hej! Om du inte redan bokat någon får du gärna lyssna på min hemsida och/eller Instagram :) www.sistervoice.se eller @sister_voice på Instagram. Jag är frilansande sångerska med stor erfarenhet av bröllop.

    Ha en fin vecka!

    Mvh Hilda

Svar på tråden Vigsel Stockholm