• Mon 22 Apr 2019 20:28
    8685 visningar
    1 svar
    1
    8685

    Bridesire.se?

    Är det någon som har en POSITIV erfarenhet från Bridesire? Enligt Trustpilot är hemsidan ändå väl ansedd och därför undrar jag hur många av recensionerna som egentligen är fejk??

    www.trustpilot.com/review/bridesire.it

    Skulle vara tacksam för lite allmänna svar angående den här, eller liknande, sidor.

  • Svar på tråden Bridesire.se?
  • Fri 10 May 2019 13:38
    #1

    Hej! Jag har nyligen fått hem min bröllopsklänning från just Brisesire och jag är supernöjd och känner mig som en princessa i min klänning.


    Jag var också mycket osäker på om jag skulle våga beställa från en sådan sajt, för jag hade läst många blandade omdömen. Jag tvekade också om jag skulle beställa från JJ´s House eller Bridesire, men jag fick bra, snabb svar från Bridesires kundstjänst. Och jag vill inte betala runt 10.000 kr för en klänning, som jag bara kommer att ha på mig en dag, så tillslut så chansade jag på att beställa och jag har inte ångrat mig. En sak att tänka på är kanske att de använder budgetvarianter av sidentyg och därför kan hplla nere kostnaderna. Jag betalade bara 1700kr för min klänning och sedan ca 200 kr i frakt och 230 kr i tullavgift, så runt 2000 kr totalt. Klänningen tillverkades och skickades också ut inom utlovad tid, ca 3 veckor.


    Jag lät måttbeställa min klänning och jag känner mig jättenöjd. Den sitter väldigt bra över bröst och midja och den känns extra lyxig då jag känner att den passar så bra. Jag valde dock en klänning med snörning i ryggen, för jag tänkte att de ger lite mer flexibilitet än knappar eller en dragkedja skulle göra. Klänningen är helt perfekt och golvlång då jag provar den utan skor, men jag är lite missnöjd med är att de inte tog hänsyn till är att klänningen skulle behöva vara 5 cm längre för att kompensera för skohöjd. Det är ju individuellt om man vill att brudskorna skall synas lite eller inte. Å andra sidan, så vill jag inte ha en klänning som släpar i marken, så jag är rätt nöjd ändå men detta kan man ju lägga till som en kommentar/önskemål, så syr de upp klänningen precis som du vill ha den. Jag lät t.ex. ändra den från korta ärmar till ¾-långa ärmar utan någon extra kostnad, så där visar de stor flexibilitet. Om du vill ha en ändring, så vara bara noga med att förklara exakt hur du vill ha den, t.ex. vill du ha transparenta ärmar eller ärmar i samma tyg som klänningen i övrigt. Jag skrev även ned måtten på mina armar nedanför axeln och vid armbågen, för att få rätt vidd på dem.


    Sammantaget, så känner jag mig jättenöjd med min klänning och ser fram emot mitt bröllop på pingstafton. Det är bara en månad kvar nu.


    Hoppas att du hittar din drömklänning snart!

Svar på tråden Bridesire.se?