• Mon 8 Apr 2019 17:01
    5014 visningar
    3 svar
    3
    5014

    Bröllopshemsida - någon som använt brollopssida.se?

    Hej!

    Vi har gott om tid på oss att välja en tjänst för att göra vår bröllopshemsida. Men jag kan ingenting tekniskt och undrar om brollopssida.se är en bra tjänst för att göra sin bröllopshemsida? Den verkar enkel att skriva på och den är snygg. Men är det någon med erfarenheter så jag vet att allt fungerar bra? Tänker på OSA-anmälningarna och sådär.

  • Svar på tråden Bröllopshemsida - någon som använt brollopssida.se?
  • Mon 8 Apr 2019 21:38
    #1

    Vi använde oss av Withjoy.com - det var helt gratis och super enkelt, de hade massa olika planringsverktyg (kan inget om pragramering). Det funkade super bra med o.s.a där! Man kunde själv välja frågor som skulle ställas så jag kunde kolla exakt vad alla var allergiska mot, vart de skulle bo och så vidare. Om du vill se vår sida kan jag skicka en länk i privat meddelande :) Vet inte om brollopssida.se är bra eller inte. Hoppas ni får ihop nått fint!

  • Tue 9 Apr 2019 12:49
    #2

    Jag har använt Bröllopssida.se och är suuupernöjd :) Den blev jättefin och det var väldigt smidigt. OSA är inget problem alls. Fick mejl + att de samlades på samma ställa när man loggade in. Våra toastmasters gillar även att det är samma princip för talanmälan, ett formulär. Rekomenderas absolut!

  • Okänd
    Sun 9 Feb 2020 07:57
    #3
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Bröllopshemsida - någon som använt brollopssida.se?