• Äldre 2 Apr 12:16
    14106 visningar
    3 svar
    3
    14106

    Var hittar man en plus size klänning?

    Var hittar man en fin klänning i plus size?

    Jag ska gifta mig för andra gången och jag vill inte ha någon stor klassisk brudklänning, utan skulle egentligen vilja ha en lite finare maxiklänning i vitt, gärna med lite spets. Jag har dock svårt att hitta något vettigt. Googlat och googlat, men är ännu klänningslös.


    Jag skulle behöva storlek ca 46-48. 

    Alla tips tas tacksamt emot :D

  • Svar på tråden Var hittar man en plus size klänning?
  • Äldre 4 Apr 13:58
    #1

    Så du vill inte handla på någon bröllopsbutik utan tänker mer en "vanlig" butik? När ska du gifta dig? :) Om det är snart och du vill hitta något ganska billit och enkelt så skulle jag tips om Bonprix - har köpt en del andra kläder därifrån och det har ändå varit bra :) en länk till deras bröllopsklänningar, det fanns en hel del jag tyckte vad fina!


    www.bonprix.se/kategori/dam-stora-storlekar-brudklaenningar/_vit/


     


    Jag vet att förra året hade HM en hel del fina vita bröllopsklänningar som ju är prisvärda och enkla, jag tror dessa gick upp till storlek 46 i alla fall :) Länkar till de från förra året så du kan se vad jag menar! Det borde ju börja komma mer sånt nu fram på våren mot studenten och alla sommarfester :)


    www2.hm.com/sv_se/productpage.0622106001.html&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=2648039_APPRL&utm_content=10&utm_term=DE_Network&ranMID=43149&ranEAID=oaQeNCJweO0&ranSiteID=oaQeNCJweO0-C5fGj5dLbjpz5Ha0bCpDnA

    www2.hm.com/sv_se/productpage.0661821001.html&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=2648039_APPRL&utm_content=10&utm_term=DE_Network&ranMID=43149&ranEAID=oaQeNCJweO0&ranSiteID=oaQeNCJweO0-UoB4e5h7Xva8XIBkx0MYog

    www2.hm.com/sv_se/productpage.0661818001.html&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=2648039_APPRL&utm_content=10&utm_term=DE_Network&ranMID=43149&ranEAID=oaQeNCJweO0&ranSiteID=oaQeNCJweO0-6wcn6xUuKS.I3GDRzhpuJQ


     


    Jag är också lite större men jag gick till Matildas fest i bromma och fick en klänning uppsydd precis som jag ville ha den! Hon var jätteduktig :) Den klänningen gick på 6500 kr och då får man den anpassad. Allt beror på vad det är du letar efter. Lycka till, jag hoppas du hittar nått! skriv jätte gärna vad du hittade tillslut! :)

  • Wed 22 May 2019 19:31
    #2

    Jag säljer en fin klänning just nu :)

    Kanske inte exakt vad du var ute efter, men jag testar. Den är strl 44/46 men stretchig.

  • Wed 19 Jun 2019 11:01
    #3
Svar på tråden Var hittar man en plus size klänning?