• Äldre 26 Feb 18:15
    6703 visningar
    5 svar
    5
    6703

    Serveringspersonal till bröllop i Uppsala

    Någon som vet vart jag kan få tag på serveringspersonal till vårt bröllop i sommar? Behöver någon som serverar bubbel till gästerna när dom kommer, servering (tre-rätters) under middagen, dukar fram bröllopstårta etc.

  • Svar på tråden Serveringspersonal till bröllop i Uppsala
  • Äldre 27 Feb 18:47
    #1

    Hej!

    Jag arbetar som bröllopskoordinator och kan hjälpa till med det mesta under bröllopet! Berättar gärna mer om du är intresserad :)

  • Äldre 27 Feb 19:33
    #2

    Hej ?Bröllopsdrömmar?, du får gärna berätta mer! :)

  • Äldre 27 Feb 19:44
    #3

    Vad roligt att du är intresserad! :)

    Jag har 4 olika paket att erbjuda beroende på hur mycket hjälp man vill ha med planering osv. Men i paket nr 4 innebär att jag enbart är med under bröllopet. Det innebär att vi har ett möte några månader innan där vi går igenom vad jag ska göra på bröllopet samt hur ni vill ha det och vilka leverantörer ni valt. Sedan kommer jag dagen innan bröllopet och dekorerar (eller samma dag om det inte är så mycket som behöver göras) och sedan är jag med under hela bröllopsdagen där jag är behjälplig med det mesta för att alla gäster ska vara nöjda och för att ni ska kunna slappna av. Jag har även all kontakt med leverantörerna under bröllopsdagen för att ni ska slippa bli störda. Detta paket kostar 5000:- exkl moms och då ingår mina resor men inte min logi. Vill man även köpa till all städning dagen efter så kostar detta 2000:- extra.

    Kika gärna på min hemsida: www.brollopsdrommar.se för att se mer :) om det är så att inget av paketen passar er så kan jag specialanpassa ett paket utifrån era behov!

  • Äldre 27 Feb 19:53
    #4

    När ska ni gifta er? :)

  • Äldre 27 Feb 21:52
    #5

    I augusti :) Tack för svar, det är dock inte vad vi söker just nu.

Svar på tråden Serveringspersonal till bröllop i Uppsala