• A76
    Äldre 24 Jan 11:54
    68779 visningar
    4 svar
    4
    68779

    Ingen brudklänning! Vad hade ni på er?

    Hej

    Vi ska snart vigas. Det är ett litet bröllop, bara jag och blivande mannen. Nu till frågan..Vad ska jag ha för överdel? Drar storlek 48 och vägrar ha brudklänning/klänning/kjol. Har sökt "överallt" men

    hittar inget "bra".

    Ni som vägrar klänningar - vad hade/ska ni på er?

    Tips önskas! Gärna bilder och vart man kan hitta dom.

  • Svar på tråden Ingen brudklänning! Vad hade ni på er?
  • Sun 31 Mar 2019 10:37
    #1

    Marina Rinaldi har mycket fint i större storlekar.

  • Sun 31 Mar 2019 21:16
    #2

    Hej, varför vill du inte ha klänning? Inget hatande, det är såklart ditt val och du ska ha på dig det du känner dig finast i MEN att veta varför du inte vill ha klänning kan ju hjäpa oss förstå vad det är får nått du letar efter. Det kan ju vara en fråga om ekonomi, eller att man inte alls är bekväm med feminina saker, eller bara hatar klänningar eller kanske inte vill vara traditionell alls :) Hur som finns det ju så många olika svar!


    Har själv också större storlekar så jag fick min klänning uppsydd efter helt egna idéer  ^^ Vet ju som sagt inte vad du är ute efter men jag tycker Zizzi har väldigt mycket fina kläder, du kanske kan hitta nån fin topp där?

  • Fri 5 Apr 2019 23:48
    #3

    Nu är det ju olika frågeställningar i rubriken kontra själva inlägget, så det blir lite svårt att svara. Men jag hade klänning, dock ej brudklänning. Jag hade en vanlig vit klänning bara. Den var också vacker :)

  • Thu 25 Apr 2019 22:55
    #4
Svar på tråden Ingen brudklänning! Vad hade ni på er?