• Äldre 1 Oct 19:13
    4839 visningar
    2 svar
    2
    4839

    Bröllop Toscana

    Hej,

    Vi är i startgroparna för att planera vårt bröllop i Toscana i september nästa år!!! Såååå spännande och pirrigt ??

    Vi började våra diskussioner med olika bröllopsplanerare här i Sverige och kom snabbt fram till att vi ska försöka göra så mycket som möjligt själva för att hålla nere kostnad och få det så personligt som möjligt.

    Vi kommer att vara ca 30 personer, någon som har tips på ställe? Helst vill vi kunna ha alla på samma ställe.

    Alla tips tas emot med glädje

    Tack så länge.

  • Svar på tråden Bröllop Toscana
  • Äldre 12 Oct 17:37
    #1

    Hej,

    Jag jobbar som bröllopskoordinator i Italien och har flera bra tips på platser där ni skulle kunna gifta er. Jag skickar gärna några exempel till er. Ni är så välkomna att maila mig: info@italienskabrollop.se eller info@swedit.eu

    Varma hälsningar
    Annika
    +39 3294742029
    www.italienskabrollop.se

  • Äldre 16 Oct 14:05
    #2

    Hej!

    Så härligt med bröllop i Toscana! Jag var där och fotograferade bröllop förra helgen! 

    Bröllop bestod av strax över 30 gäster och hölls på magiska Villa Tolomei Hotel & Restort i Florens. www.villatolomeihotel.it/en/


    Klicka här om du vill kika på lite bilder från bröllopet: www.fotograflinajohansson.se/brollopsfotograferingtoscana

    Ps. Ta gärna med mig! Drömmer

    Lycka till! 

Svar på tråden Bröllop Toscana