• Äldre 26 Sep 14:11
    13399 visningar
    3 svar
    3
    13399

    Hur är er relation till er svärmor?

    Hej
    Varför är det så svårt att få en bra relation med sin svärmor. Jag upplever när jag diskuterar med  mina vänner om deras relationer till sina svärmödrar allting blev mycket enklare när hon även fick vara mormor/farmor. Hur upplever ni det? Skulle ni kunna umgås med henne på tu man hand?

  • Svar på tråden Hur är er relation till er svärmor?
  • Äldre 7 Oct 18:03
    #1

    Kan lätt umgås med min "svärmor" på tu man hand och min fästman kan lätt umgås med sin "svärmor" på tu man hand. Jag är inte alltid överens med min svärmor eller tycker inte alltid att hon gör rätt, men vi har aldrig varit osams. :)

  • Äldre 20 Dec 09:46
    #2

    Har utmärkt relation både till min svärmor och bonussvärmor. Tyvärr bor de rätt långt bort så vi kan inte ses jätteofta.


    Vi är barnfria, men både svärmor och bonussvärmor har barnbarn ändå då de har flera barn.

  • Äldre 4 Jan 13:14
    #3

    Hej!

    Relationen till min svärmor har alltid varit väldigt bra. Som tidigare skrev SP är vi inte alltid överens, men vi accepterar varandras olikheter. Vi är extremt ärliga mot varandra och har gjort det till en liten mer "kul grej" än att ta det så seriöst.

    Vi umgås tätt med våra föräldrar och har alltid gjort. Jag och min svärmor åker på spabehandlingar och shoppar på ikea.

Svar på tråden Hur är er relation till er svärmor?