• Äldre 24 Sep 11:58
    12181 visningar
    2 svar
    2
    12181

    Tips på festlokaler med egen mat och dryck i Stockholms län

    Hej allihopa!

    Jag börjar planera min bröllop för sommaren 2020. Än så länge inget datum är bestämd eftersom det viktigaste är platsen för festen. Vi har lite utmaning eftersom min sambo är latino och jag är polsk så vi behöver en lokal där vi kan vara hela natten lång med högmusik på. Gärna något som vi kan ha under hela helgen fredag-söndag. Vi skulle vilja ha egen mat och dryck samt gärna ett stort dansgolv. Lokalen kan vara varsomhelst i Stockholms län, gärna utanför stan på södra sidan och i naturen där man kan gå ut och ta frisk luft. Vi räknar med max 80 personer.

    Jag tar emot gärna andra tips om mångkulturell bröllop :)
    Tack för alla råd!

    Magdalena

  • Svar på tråden Tips på festlokaler med egen mat och dryck i Stockholms län
  • Äldre 29 Sep 15:12
    #1

    Har ni kollat på Fröbergs loge på gålö havsbad? Jättefint, stort kök och bardel. Alla gästerna kan sova över och ni kan säkert festa ostört, har bara varit på konferens. Lycka till!

  • Äldre 9 Oct 23:46
    #2

    Ja, jag såg den men den verkade väldigt liten. Det verkade som att bara sittande gäster får plats utan att ha nära dansgolv. Letar efter något liknande fast större tror jag. Tittade på Ekebyloge men är osäker om det går bra att festa där hela natten och priset är lite hög.

Svar på tråden Tips på festlokaler med egen mat och dryck i Stockholms län