• Äldre 19 Aug 22:27
    37328 visningar
    5 svar
    5
    37328

    Säljes: Bröllopsdekorationer säljes (ljusslingor, rislampor, tyg, pom-poms) Stockholm

    Säljer följande bröllopsdekorationer för 50 % av inköpspriset eller lägre, finns att hämta i Sollentuna norr om Stockholm. Bilder på allt finns här: https://imgur.com/a/aWmqa8i


     


    Prioriterar köpare som vill ha allt eller stora delar. Totalkostnad för allt är 2500 kr och då får man även följande smått och gott på köpet om man vill: vita tårtunderlägg med spetskant, små såpbubblor med hjärtan, små klädnypor i trä, hållare i åldrat trä med en tillhörande glasskiva (för exempelvis menyer eller bordsnamn), grå plädar VITMOSSA från IKEA (3 st).


     


    Ljusslingor med vitt ljus 89 meter
    ============================


    Totalt 140 m ljusslingor, LED-lampor godkända för utomhusbruk (IP44), att hänga exempelvis i taket som en stjärnhimmel i rum för middag eller dans, väldigt fint tillsammans med vitt transparent tyg.


    --- LJUSSLINGOR (Star trading) ? transparent sladd, 16 m ljus + 10 m sladd, x5 stycken: 900 kr


    --- LJUSSLINGA SKRUV (IKEA) ? svart sladd, 9 m ljus + 5 m sladd, x1 stycken: 70 kr


    Vita dekorationer: rislampor, pom-poms, girlang
    =======================================


    Dekorationer som är superfina att hänga i grupp inomhus eller utomhus.


    --- RISLAMPOR REGOLIT (IKEA) - 45 cm, med batteridrivna LJUSSLINGORNA SÄRDAL (IKEA) med 12 LED-ljus virade inuti så att de kan hängas upp oberoende av elluttag, batterierna vi använde ingår men kan behöva bytas: 90 kr


    --- RISLAMPOR - 20 cm, x4 stycken: 30 kr


    --- POM-POMS (egengjorda) - rustika och lite rufsiga pom-poms i vitt silkespapper och natursnöre, olika storlekar, 27 stycken á 15-30 cm (de flesta fästa i grupper om tre, men kan enkelt ändras): 150 kr


    --- GIRLANG (egengjord) - rustik girlang av vita och grå vintagetyger (äldre dukar, kökshanddukar, spetslakan, linne och liknande) och natursnöre (lite tilltufsad efter att ha varit nedpackad, men fixas enkelt genom att spraya lite ljummet vatten på), 210 cm plus snöre: 100 kr


    Vita gardiner 26 par och tyger 100+ m
    ===============================


    Stora mängder tyg som kan användas exempelvis till gardiner, dukar, fotobås-bakgrund, eller som dekoration på väggar eller i tak. Allt är tvättat efter användning eller nytt, etiketter är bortklippta. Levereras i praktisk förvaringsväska med dragkedja och handtag, färdigt att använda.


    --- GARDINER LILL (IKEA) - vita tyllgardiner, x 25 par, 280x250 cm per gardin: 480 kr


    --- GARDINER ALVINE (IKEA) - vita spetsgardiner, x 1 par, 145x250 cm per gardin: 40 kr


    --- METERVARA SUNRID (IKEA) - vit tyll med vita prickar, 100+ m (klippta i längder om ca 7,5x1 + 7x8 + 6,5x3 + 6x1 + 4,5x2 + 2x1 m), 150 cm bredd: 490 kr 


    --- GARDINER VINTAGE ? olika spetsgardiner i vita nyanser och en i aprikos inhandlat på loppis, vintagebutiker och second hand, x 7 stycken: 150 kr

  • Svar på tråden Bröllopsdekorationer säljes (ljusslingor, rislampor, tyg, pom-poms) Stockholm
  • Äldre 26 Aug 16:20
    #1

    Jag är intresserad av en del av detta, skriver till dig!

  • Äldre 8 Sep 16:24
    #2

    En del sålt, det som finns kvar är nedanstående, sänker priset med 30 % till! Glad


    Vita dekorationer: rislampor, pom-poms, girlang
    =======================================


    Dekorationer som är superfina att hänga i grupp inomhus eller utomhus.


     


    --- RISLAMPOR REGOLIT (IKEA) - 45 cm, med batteridrivna LJUSSLINGORNA SÄRDAL (IKEA) med 12 LED-ljus virade inuti så att de kan hängas upp oberoende av elluttag, batterierna vi använde ingår men kan behöva bytas: 60 kr


    --- RISLAMPOR - 20 cm, x4 stycken: 20 kr


    --- POM-POMS (egengjorda) - rustika och lite rufsiga pom-poms i vitt silkespapper och natursnöre, olika storlekar, 27 stycken á 15-30 cm (de flesta fästa i grupper om tre, men kan enkelt ändras): 100 kr


    --- GIRLANG (egengjord) - rustik girlang av vita och grå vintagetyger (äldre dukar, kökshanddukar, spetslakan, linne och liknande) och natursnöre (lite tilltufsad efter att ha varit nedpackad, men fixas enkelt genom att spraya lite ljummet vatten på), 210 cm plus snöre: 70 kr


    Vita gardiner och tyger 100+ m
    =========================


    Stora mängder tyg som kan användas exempelvis till gardiner, dukar, fotobås-bakgrund, eller som dekoration på väggar eller i tak. Allt är tvättat efter användning eller nytt, etiketter är bortklippta. Levereras i praktisk förvaringsväska med dragkedja och handtag, färdigt att använda.


    --- METERVARA SUNRID (IKEA) - vit tyll med vita prickar, 100+ m (klippta i längder om ca 7,5x1 + 7x8 + 6,5x3 + 6x1 + 4,5x2 + 2x1 m), 150 cm bredd: 350 kr 


    --- GARDINER VINTAGE - olika spetsgardiner i vita nyanser och en i aprikos inhandlat på loppis, vintagebutiker och second hand, x 7 stycken: 100 kr

  • Äldre 23 Sep 13:09
    #3

    Nu finns bara METERVARA SUNRID (IKEA) kvar, 100+ m klippta i olika längder med 150 cm bredd, säljes till högstbjudande inom en vecka! 

  • Äldre 19 Nov 15:03
    #4

    Hej! finns tygerna kvar? maila gärna på ulrika.kjellstrom@gmail.com

  • Anonym (Siona­)
    Fri 13 Aug 2021 18:18
    #5

    Ett bröllop är alltid en stor händelse. Det var väldigt varmt när jag organiserade mitt bröllop, och jag bestämde mig för att jag måste använda en fönsterfilm för att skydda rummet från solens strålar åtminstone lite. Det var inga problem med valet av fönsterfilm, innan jag beställde bestämde jag mig för vilken typ av fönsterfilm jag tittade på rekommendationerna på webbplatsen . Men i slutet av satsningen med fönsterfilmen insåg jag att otroligt vackra fönster erhålls, jag råder alla.

Svar på tråden Bröllopsdekorationer säljes (ljusslingor, rislampor, tyg, pom-poms) Stockholm