• Äldre 21 Jun 21:19
    54497 visningar
    5 svar
    5
    54497

    Säljes: Diverse lantliga dekorationer till borden bl.a. jutevävsband, ljuslyktor etc etc

    Ikea smycka rosblad


    Röda rosblad, ca 500 st


    Silver rosblad, ca 100 st


    Jutevävsband, flera meter


    Jutevävsband med spets, 1 meter


    100 st småhjärtan i trä


    Rosa girlang med hjärtan


    1 ros i juteväv


    30 st rosa och 30 st lila fjärilar i papper för dekorationer eller att användas som namnskyltar på glas


    15 st namnskyltar för mat i tavla


    Just married girlang i vit papp att hänga upp på väggen eller vid stolarna


    Just married cake topper i papper och trä, oöppnad förpackning

    Just married skylt i styvt papper, ena kanten har blivit lite vikt


    Allt för 150 kr


     


    2 Mio ljuslyktor, en 25 cm hög och en 12 cm hög - 250 kr

    2 st glasbehållare med tappkran - 150 kr

  • Svar på tråden Diverse lantliga dekorationer till borden bl.a. jutevävsband, ljuslyktor etc etc
  • Äldre 3 Aug 07:39
    #1

    Hejsan, får man se bilder? renatafbraga@gmail.com

  • Äldre 3 Aug 12:52
    #2

    Hej!

    Vad konstigt att bilderna inte syns! Jag har laddat upp dem och då syntes de så förstår inte varför de längre inte syns, någon som vet?

    Absolut, jag mailar över bilderna :)! Om det är någon annan som också vill få bilder över mailen, maila mig gärna på Sandra.ul@gmail.com för är sällan här inne.

  • Äldre 20 Mar 21:10
    #3

    Finns det jutevävsband kvar? Isåfall hur brett och långt är det?
    Mvh

  • Äldre 21 Mar 14:45
    #4

    Jag är intresserad av allt om du kan skicka ????

  • Fri 13 Aug 2021 18:23
    #5

    Ett bröllop är alltid en stor händelse. Det var väldigt varmt när jag organiserade mitt bröllop, och jag bestämde mig för att jag måste använda en fönsterfilm för att skydda rummet från solens strålar åtminstone lite. Det var inga problem med valet av fönsterfilm, innan jag beställde bestämde jag mig för vilken typ av fönsterfilm jag tittade på rekommendationerna på webbplatsen https://www.solfilm.online/fonsterfilm . Men i slutet av satsningen med fönsterfilmen insåg jag att otroligt vackra fönster erhålls, jag råder alla.

Svar på tråden Diverse lantliga dekorationer till borden bl.a. jutevävsband, ljuslyktor etc etc