• Äldre 6 Jun 21:33
    12211 visningar
    4 svar
    4
    12211

    Vigselförrättare i Stockholm?

    Hej! Är ny här och hittar inte riktigt på sidan så jag slänger ut frågan här. Ska gifta oss i sommar och behöver en vigselförrättare i Stockholm och indrar om ni har några tips? Har hittat på nätet såklart men hittar nästan bara tråkiga politiker. Har mailat en del

    Men får inga svar eller så är dom upptagna.

    Är det någon som har några tips på förrättare? Någon här som kanske är? Är tacksam för all hjälp vi kan få. Hoppas ni kan hjälpa oss.

    Med vänlig hälsning,

    Andreas

  • Svar på tråden Vigselförrättare i Stockholm?
  • Äldre 8 Jun 19:17
    #1

    Nu kanske du söker enbart inom Stockholms kommun, men annars kan jag varmt rekommendera Tommy Fabricius i Nynäshamns kommun. Jättebra, vi hade honom på vår i lördags.

  • Äldre 8 Jun 19:31
    #2

    Jag rekommenderar Helena Valentin. Så underbar! helena.valentin@varmdo.se

    L
    ycka till!{#emotions_dlg.flower}

  • Äldre 16 Jun 13:18
    #3

    De gjorde om systemet för några år sen så nu är det bara typ politiker som får viga. Finns säkert många duktiga, jag har dock inte stött på nån än... ???? Vi kommer att gifta oss juridiskt i stadshuset bara vi två ovh till själva bröllopet och ceremonin har vi Bi Dahlborg. Hon är fantastisk!

  • Thu 29 Aug 2019 20:32
    #4

    Jag vill också rekommendera vår vigselförrättare Tommy Fabricius.

    Vi ville verkligen ha en borgerlig vigselförrättare och som tur var hittade vi rätt.

    Vi fick en helt fantastisk start på vårt bröllop vilket till stor del berodde på Tommys sätt att konkret och koncist men ändå ärligt och närvarande leda vigselakten.

    Det framgick med tydlighet att Tommy hade lyssnat på våra önskemål om hur vi ville ha det. Därtill kom han med bra feedback och förslag.

    Det märks att han har ett stort intresse för relationer och att han själv får ut mycket av att viga par.

    Tommy har telefonnummer 0727 07 57 00

    Länk till LinkedIn: se.linkedin.com/in/tommyfabricius

Svar på tråden Vigselförrättare i Stockholm?