• Äldre 1 Jun 23:03
    55153 visningar
    4 svar
    4
    55153

    Hebeos? Någon som beställt?

    Jag fick upp en annons på Instagram från hebeos.se och där var den, drömklänningen. Rackarns vad fin den var! Finns det någon här inne som har beställt där ifrån? Man blir ju lite tveksam när det är så få omdömen och svårt att hitta info från andra. Dela gärna med er! :)

    Kunde bara hitta en gammal tråd med samma fråga och den innehöll knappt några svar. Så jag provar med en ny tråd och hoppas på napp.

  • Svar på tråden Hebeos? Någon som beställt?
  • Äldre 4 Jun 11:09
    #1

    Jag hitta också en klänning som jag fastnat jätte mycket för där, men blir också osäker för läst jätte olika recensioner när jag gått in på olika klänningar allt från att dom är helt fruktansvärda och vägrar ta tillbaka klänningen om den inte var bra utan dom har fått till svar från dom att dom är så låga i pris så man måste räkna med att få gå och ändra den hos en skräddare och vill men inte det så fick hon beställa en ny för samma summa igen inte skicka tiölbaka och få pengar tillbaka till andra som skrivit att klänningen var helt perfekt storlekarna stämmer precis...så jag blir lite skeptisk också. Men skriv gärna och berätta om du beställer därifrån och hur du uppfattar dom :)

  • Äldre 19 Jun 21:36
    #2

    Hej!
    Jag chansade och beställde en klänning därifrån efter egna mått.
    Har fått hem den i rätt tid. Helt underbar klänning. Skulle ev vilja att den var lite snävare i midjan men jag hade lätt beställt därifrån igen. Mycket välsydd. 260 kr i tullavgift som kom som faktura på posten. Paketet budades till dörren

  • Äldre 19 Jun 21:39
    #3

    Jag kollade på några youtube videos där någon/några packade upp sina klänningar också och de såg lika fina ut som min

  • Wed 28 Jun 2023 12:11
    #4

    Hej!

    Tyvärr var jag inte alls nöjd med min klänning från Hebeos.. 
    Passade inte alls utan alldeles för stor på vissa ställen och livet runt bålen var för kort (men jag är iofs rätt lång)
    Dessutom såg inte alls ut som på bilden utan såg mycket "billigare" ut.. 

    Då jag ville returnera så sa dom bara att dom kan återbetala 10%. De var dom pengarna som slängdes i sjön..

Svar på tråden Hebeos? Någon som beställt?