• Äldre 1 May 16:01
    8328 visningar
    5 svar
    5
    8328

    Make up artist på Orust?

    Hejsan.

    Jag har letat som en dåre runt omkring Facebook, här på bröllopstorget och sökt via Google utan några bra resultat.

    Jag söker en makeup artist på Orust eller närliggande område.

    Gärna en makeup artist som gör hembesök under självaste bröllopsdagen, som kan make'a mig och min tärna.

    Finns det någon som har bra erfarenheter eller som känner någon?

    Tacksam för svar // Carro

  • Svar på tråden Make up artist på Orust?
  • Äldre 3 May 10:26
    #1

    Hej Carro! Vilken dag är din stora dag? :) Jag är utbildad makeup-artist som arbetar i Göteborg med omnejd och gör hembesök. Det kan hända att jag finns tillgänglig den dagen, då jag fortfarande har lediga tider kvar den här säsongen. :)


  • RMGBEA­UTYMAK­EUP
    Äldre 3 May 21:54
    #2
    Hello,

    I am a freelance pro makeup artist based in Malmö. But I travel very often for customers and fashion events.

    I run my own company RMG Beauty Makeup. I invite you to visit my website where you can see more about me, services, portfolio, etc.

    www.rmgbeautymakeup.com

    If you have any question, do not hesitate to contact me.

    Kind regards, 

    Rose Marie Gunnarsson
    +46 702255619
    rmgbeautymakeup@gmail.com
    Pro Makeup Artist Rose Marie Gunnarsson
  • Äldre 3 May 21:59
    #3

    Lunabergilmakeup:

    Hej.

    Jag är då ute i väldigt god tid, för jag gifter mig inte förrän nästa sommar, Juli 2019 ????

    Men jag vill gärna ligga bra till i planering samt veta på hur mycket pengar man bör försöka samla ihop..

    Men vad skulle det kosta om du först provsminkar mig, för att sedan (om ett år) kommer på bröllopsdagen och sminkar mig och min tärna?

    Tack för ditt svar ????

  • Äldre 16 May 12:12
    #4

    Hej Carro! Jag skickar ett PM till dig istället, så blir det lättare att diskutera fram och tillbaka.

  • Thu 14 Nov 2019 13:18
    #5
    lunabergilmakeup skrev 2018-05-16 12:12:07 följande:

    Hej Carro! Jag skickar ett PM till dig istället, så blir det lättare att diskutera fram och tillbaka.


    Hej lunabergilmakeup

    Jag letar vilt efter någon som kan sminka mig och fixa mitt hår inför vårt bröllop...
Svar på tråden Make up artist på Orust?