• SCG
    Äldre 19 Feb 15:20
    22459 visningar
    23 svar
    23
    22459

    Fotograf i Stockholm sökes

    Hej,

    Jag söker en bra och kreativ fotograf i Stockholm för bröllop i höst. Är det någon som har några tips?

    /S

  • Svar på tråden Fotograf i Stockholm sökes
  • Äldre 22 Feb 05:10
    #1

    Hej !


    Kontakta mig dusanfotograf@gmail.com


    TACK

  • Äldre 23 Feb 20:26
    #2

    Hejsan!

    Jag bokade Marre på Marresfoton när vi gifte oss i somras. Blev superfina bilder och hon var jättego och noggrann. Lycka till!

  • Äldre 24 Feb 12:29
    #3

    Kolla in www.fotografmalinnorlen. com :)

  • Äldre 6 Mar 14:49
    #4
    -1



    Hej, jag heter Isabell och jobbar som bröllopsfotograf runt om i hela Sverige. Bosatt på Kungsholmen i Stockholm.
    Kika in på min hemsida där det finns bröllopsbilder som jag fotograferat.


    https://isabellborgencrant.wixsite.com/isabellkarolina


    Referenser från tidigare bröllop finns om så önskas.
    Hoppas vi hörs! 

    Hälsning, Isabell Borgencrantz


  • Äldre 12 Mar 17:30
    #5


    Kolla in min portfolio här:
    www.fotografhenriklarsson.se

    Prisexempel finns på sidan!

    //Henrik
  • Äldre 13 Mar 13:57
    #6

    Hej vi kan hjälpa dig med brud hår och makeup inför fotograferingen. Kika in på vår hemsida wwww.suavoo.com eller maila oss direkt på: hello@suavoo.com så hjälper vi dig med att hitta stylister som stylar dig inför fotograferingen. 

    Bästa,
    Anna & Simona 


  • Äldre 14 Mar 18:54
    #7

    Hej! Jag är en fotograf i stockholm som vill fota mer bröllop! Kolla gärna in min hemsida i fall att min stil är någor för er ???? www.frunckfoto.com

  • Äldre 14 Mar 18:54
    #8

    Hej! Jag är en fotograf i stockholm som vill fota mer bröllop! Kolla gärna in min hemsida i fall att min stil är någor för er ???? www.frunckfoto.com

  • Äldre 25 Mar 23:08
    #9

    Hej jag är bröllopsfotograf. Kika gärna in på min hemsida. Priser finns under fliken bröllop och bilder finns lite här och var på sidan  
    Jag bor i Stockholm på Lidingö. Ifall du gillar mina bilder kan vi ses eller om du vill höras på mail för att också se om jag som person är rätt för er:) 
    Jag är glad lättsam och noggrann. 


    www.annasundheden.se

  • PLB
    Äldre 27 Mar 20:53
    #10

    Kan vart rekommendera våra fantastiskt duktiga & trevliga fotograf. Anette Bruzan
    Hon har även vunnit pris för sina bilder. Vi blev såå nöjda med våra bilder.
    Lycka till
    Pia
    www.anettebruzan.com

Svar på tråden Fotograf i Stockholm sökes