• Äldre 3 Feb 19:56
    4234 visningar
    3 svar
    3
    4234

    Duo/coverband sökes till Öland

    Hej!

    Jag och min fästman gifter oss på norra Öland i augusti i år. Vi söker med ljus och lykta efter en duo eller mindre coverband som spelar lite blandade årgångar men med fokus på nyare musik. Som många andra blivande brudpar har vi en begränsad budget därför letar vi efter band på mellan 2-4 medlemmar helst hemmahörande i Kalmar län, men inget måste. Tips någon?


    83147
  • Svar på tråden Duo/coverband sökes till Öland
  • Äldre 4 Feb 18:35
    #1

    Hej! Jag ser att ni söker musiker till er bröllopsfest. Jag driver ett bokningsbolag där vi bokar musiker till evenemang. Maila mig: ebba.knutsson@gmail.com så ska jag hjälpa er att hitta musiker ????

  • Äldre 5 Feb 09:49
    #2

    Hej! Jag såg ditt inlägg om musik till ditt bröllop. Jag tänkte tipsa om min duo "Pommac" som ett alternativ. Vi skräddarsyr en lösning med vigsel, mingel och/eller dansmusik. Vi spelar allting live, vilket ger en levande känsla och upplevelse till gästerna. Vi har bred repertoar och anpassar alltid repertoaren efter varje tillfälle. Egen ljud/ljus-anläggning. Gå gärna in och lyssna på oss och läs rexensioner: www.facebook.com/pommacmusic Eller på youtube:

    Ha det gott! ! Mvh Marcus (Pommac duo)

  • Äldre 11 May 15:37
    #3

    Hej! Jag har ett band med två andra duktiga unga musiker. Vi spelar ofta på olika fester, gudtjänster och restauranger utefter deras musikaliska önskemål. Maila mig gärna (klaralindegren@live.se) om du vill höra några inspelningar, vi spelar gärna på ert bröllop! Kram Klara (:

Svar på tråden Duo/coverband sökes till Öland