• Äldre 8 Nov 12:37
    12268 visningar
    5 svar
    +1
    5
    12268

    Bröllop i Lada / Loge

    Bröllop i Lada / Loge - 
      
    - Vill ni dela med er av era funderingar, tips och inspiration till ett fantastiskt, speciellt, lantligt, fint, coolt Bröllop Solig. Ett bröllop man minns.
    Dom där små enkla detaljerna. Och kanske lite roliga detaljer/inslag
    Dekoration, skyltar etc Skrattande  i lantlig stil.


    Bröllop Juni 2018
  • Svar på tråden Bröllop i Lada / Loge
  • Äldre 16 Nov 15:11
    #1

    Hej! Vi ska ha vår fest i en loge. Jag har inte kommit så jättelångt i planerna, det mesta är abstrakt än. Jag har tänkt försöka göra mycket själv. Detta är vad jag har hittills:
    *Jag samlar barnmatsburkar som ska stå på borden med blommor i. Vilka har jag inte bestämt än, det kan bli inköpta blommor likväl som blommor från trädgården.
    *Vimplar ska göras
    *Ljusslingor 
    *Fotobås

    Sen har jag en ide om att fixa tavelramar och sätta upp på väggarna om det går med lite låttexter från låtar vi gillar, kanske nån info om varför vi firar bröllop osv. Jag försöker spåna för fullt, men det är svårt. Helst skulle jag vilja ha börjat fixa en del så att jag kan titta på det och se hur det skulle se ut.

  • Äldre 20 Nov 11:22
    #2

    Vi ska ha fest i ett gammalt brännerie/loge, och är i full gång med planering. Vi gifter oss september 2018!

    Jag har hittills tänkt dekorera med:

    - tyg hängande i takbjälkar

    - ljusslingor

    - småvaser med tex. Blåbärsris i

    - fotoavdelning för gäster

    - fina guldramar där man kan skriva tex. Bordsplacering, info eller liknande :)

    Har ni mer tips?

  • Äldre 20 Dec 10:39
    #3

    Puff {#emotions_dlg.flower}


    Bröllop Juni 2018
  • Anonym (Ladug­årdsdr­ömmar)
    Äldre 4 Mar 18:42
    #4

    Åh vad mycket tips!

    Vi ska ha vår fest på Teaterhuset Mölndal. En gammal lada med kristallkronor, guldramar och sammetstyg så det är redan väldigt mysigt men det är klart man vill pynta lite själv.

    Vi tänkte ta in mer textilier, stora kandelabrar och ljushållare med lampskärmar över. Bordsplaceringen tänkte vi skriva på griffeltavlor.

  • Äldre 29 Mar 09:01
    #5

    Någon mer som ska gifta sig / ha festen i lada/loge ?


    Bröllop Juni 2018
Svar på tråden Bröllop i Lada / Loge