• Äldre 27 Oct 10:29
    6265 visningar
    7 svar
    7
    6265

    3D ögonbryn

    Hej! Är det någon som har testat 3d ögonbryn? Jag tänker inte på den här som är "blading" utan någon nyare metod som heter micropigmentering. Jag har börjat se det mer och mer nu i dagarna och tycker att det ser mycket naturligare ut än de andra metoderna. Så nu undrar jag om någon har testat och kan rekommendera / berätta lite mer. Tack. :)

  • Svar på tråden 3D ögonbryn
  • Anonym (Vallm­o)
    Äldre 27 Oct 15:08
    #1

    Hej

    Min kompis har gjort det hos face by sin.

    Det ser jätte fint ut.hon är så himla nöjd.

  • Anonym (Vallm­o)
    Äldre 27 Oct 15:09
    #2

    Hej

    Min kompis har gjort det hos face by sin.

    Det ser jätte fint ut.hon är så himla nöjd.och jag har bokat tid för nästa vecka.

  • Äldre 27 Oct 22:09
    #3

    Åh tack för svar. Var hittar jag stället? Har de någon fb / insta / hemsida så man får se jobben de har gjort? När ska du gå dit?

  • Äldre 27 Oct 22:12
    #4

    Förresten...jag är ny här och tänkte mig inte för...jag bor i Stockholm, så det vore bra med någon här i Stockholm...

  • Äldre 28 Oct 18:09
    #5
    Hej!
    Jag har inte testat det, men jag har också ansett det så jag följer bara tråden här
  • Äldre 4 Nov 15:15
    #6
    Jag har tänkt att göra en tandblekning då mina har blivit till viss del gulfärgade efter många års av snusning. Jag har försökt göra en del research på nätet och vilka vägar man kan gå. Att göra hos en traditionell tandläkare kan kosta upp till 3000kr (!?) under tiden om man gör det hemma har jag hittar för 300kr.
    Visst man förstår varför det är dyrare hos en tandläkare för de har hög timkostnad och resultat kanske blir bättre för de har nog en del hel erfarenhet men ändå. Är själva substansen de använder den samma som de man kan göra hemma?
    Jag har beställt från Vittleende.com och tandblekningen kom igår. Den billigaste kostar 300kr och den dyraste 500kr därifrån men jag valde att köpa den dyraste.
    Men frågan är om resultat blir densamma eller om det är bortkastade pengar. Många verkar ju nöjda men denna extrema prisskillnad gör mig lite skeptisk. Vore ju underbart om det fungerade! Återstår att se. 
    Har ni någon erfarenhet av detta? Dela gärna med er!
  • Wed 19 Jun 2019 23:29
    #7

    Fick testa pigmentering på både bryn och nu sist en tunn eyeliner och läpp

    På bryn Blev det så naturligt och sitter mycket bättre än vanlig microblading som skadade och gav mig ärr vid en kant

    Jag gjorde min på Runebergsgatan 7

    Jätte erfaren och Elite master

    www.beautyandnails.se

Svar på tråden 3D ögonbryn