• Äldre 9 Oct 21:01
    25874 visningar
    5 svar
    5
    25874

    Uppsättning & makeup brud Stockholm

    Hej,

    Är på jakt efter bruduppsättning och brudmakeup, samt ev samma för mina brudtärnor, i Stockholm. Tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Uppsättning & makeup brud Stockholm
  • Äldre 11 Oct 13:41
    #1

    Hej! Suavoo är ett företag som bla. har erfarna och utbildade makeupartister och hårstylister som dyker upp till den adress kunden själv väljer. Vi har hela Stockholm som arbetsplats och du kommer kunna välja stylist utifrån dina behov genom att bläddra bland stylisternas portfoliobilder.  Bröllopsbokningar kan du göra genom att kontakta mig på simona@suavoo.com eller ringa på 0735025272 (du kan samtidigt ladda ner vår app på appstore: goo.gl/Wdz2X9 ) så får du mer information från mig via mail/telefon hur vi fortskrider på smidigast sätt!
    Jag önskar dig en trevlig dag och ser fram emot att höra från dig! 

    MVH /Simona @suavoo

  • Dashl Book The Look
    Äldre 19 Nov 20:44
    #2
    Hej! Grattis till det kommande bröllopet! 

    Kika gärna in på Dashl, plattformen som ger dig möjligheten att boka en hår - och makeup artist som du med säkerhet kan
     ge dig den look du vill ha.

    Hos oss väljer du den look som passar dig, och bokar en stylist som passar din budget - vare sig hem till dig eller på salongen! Besök oss på https://www.dashl.se  Just nu har vi en rabatt för nya användare, skriv upp dig idag och använd rabatten när det passar! Allt gott!Glad
  • Äldre 20 Jan 19:52
    #3

    Hej!
    Har du fått tips om någon som är bra men ändå för ett rimligt pris? Letar efter samma sak :) 

    /Sofia

  • Äldre 22 Jan 09:31
    #4

    Hej!

    Har du hittat någon än? Jag har bokat in Mia Högfeldt...Hon ska vara super bra på makeup och hår! 

    http://miahogfeldt.se/

    Lycka till!

  • Anonym (Maria­)
    Äldre 12 Feb 17:46
    #5

    Hej, hoppas allt gått bra i letandet efter makeupartist och hårstylist? 

Svar på tråden Uppsättning & makeup brud Stockholm