• Äldre 17 Jul 19:39
    17880 visningar
    9 svar
    9
    17880

    Söker sångerska/sångare till vigsel

    Hej,

    söker sångerska eller sångare till vårt bröllop som äger rum nästa år. Vi kommer att gifta oss utomhus men ljudsystem kommer finnas. Om ni har några tips, hör gärna av er :)

  • Svar på tråden Söker sångerska/sångare till vigsel
  • Äldre 17 Jul 23:01
    #1

    Hej!

    Var i landet finns ni och vad önskar ni?


  • Äldre 18 Jul 12:41
    #2

    Hej,

    vi kommer att gifta oss i Nyköping men vi bor i Stockholm. Vi önskar en vacker röst som kan sjunga ca 1-3 sånger (inte bestämt oss riktigt än). Har du några tips? 

  • Äldre 18 Jul 14:07
    #3

    Jag finns på länken i min sidfot, om det kan vara nåt intressant!


    CamillaoDaniel skrev 2017-07-18 12:41:04 följande:

    Hej,

    vi kommer att gifta oss i Nyköping men vi bor i Stockholm. Vi önskar en vacker röst som kan sjunga ca 1-3 sånger (inte bestämt oss riktigt än). Har du några tips? 


  • Äldre 19 Jul 09:07
    #4

    Hej !
    Vi kan spela på din vigsel. 
    Demo: 


    Maila till för öffert: paulanoelgroup@gmail.com

    MVH

  • Isabel­laW
    Äldre 23 Jul 14:58
    #5

    Hejsan!

    När äger bröllopet rum?

    Mitt namn är Isabella, är 25 år och bor i Stockholm. Jag sjunger och spelar mycket tillsammans med min pojkvän Adam som är gitarrist och bor i Nyköping, maila gärna till mig på isabella_winroth@hotmail.se så kan jag skicka över en länk på när vi spelar om ni är intresserade :)

  • Äldre 26 Jul 10:32
    #6

    Hej! Jag sjunger gärna på ert bröllop! För mer info om mig och för att höra hur jag låter: www.saragustafson.com. Hoppas vi hörs! Glad

  • Äldre 1 Aug 06:44
    #7

    Hej! Söker ni fortfarande sångerska till erat bröllop nästa år? Vart ska den äga rum? :)

    Ni kan höra av er på min mail:

    elaine_patrik@hotmail.com

    Varma hälsningar Elaine

  • Äldre 18 Sep 18:23
    #8

    Hej! Vi spelar gärna! Vi är en duo som heter Ivan & Karolina och arbetar heltid som 


    sångare och musiker med stor erfarenhet och bredd 


    gällande stil/genre, utbildade på musikhögskolan.


    Lyssna: http://www.ivankarolina.se


     


    Vi erbjuder: Sång och musik under vigsel, mingelmusik, vals/första dans, livemusik upptempo att dansa till, Musikquiz



    Se oss på vårt video/medley: 

    ">


  • Äldre 19 Sep 02:03
    #9


    Hej! Jag sjunger gärna på ert bröllop!

    Jag är också från Stockholm men uppvuxen i Nyköping och har sjungit mycket där. Jag är utbildad sångerska inom både klassiskt/opera och pop/jazz, så jag kan blanda genres beroende på vad ni önskar. Om ni vill kan jag sjunga olika typer av sånger vid vigseln.

    Hör gärna av er om ni vill ha mer info och referenser!

    Hälsningar Sophie

    sophie.weinert@hotmail.com
Svar på tråden Söker sångerska/sångare till vigsel