• Äldre 21 Jun 18:30
    4288 visningar
    4 svar
    4
    4288

    Bröllopsfotograf

    Hej! Min sambo och jag ska gifta oss nästa år den 9 juni. Vi letar fotograf som kan närvara i cirka 6 timmar från start när gästerna anländer fram till 15 minuter in på dansen samt även porträttfoto efter vigseln. Vi tänkte lägga max 8000 kr på detta, är det möjligt att hitta en sådan fotograf? Är det någon som kan rekommendera en prisvärd fotograf?

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf
  • Äldre 22 Jun 09:00
    #1

    Hej, 

    de flesta fotografer är ganska dyra. Men vi hittade ett par som både fotar och kör makeup/hårstyling som vi har hyrt till vårt bröllop nästa år. Kolla in studiomix.se

  • Äldre 22 Jun 21:59
    #2

    Det ska jag göra! Tack för tipset!

  • Äldre 5 Jul 11:01
    #3
    hej Mitt namn på Patrik och jag har haft foto som hobby i 20 år, och har börjat så smått att åta mig jobb, och kommer att fotografera några bröllop nu i sommar, och leter fler jobb, så hör gärna av er till mig på mail om ni vill veta mer

    sen beror det lite på vart detta är i Sverige naturligtvis :)
    min mail: patrik.n@kiol.se

    ser fram emot att höra från er.. 
  • Äldre 12 Sep 12:52
    #4

    Hej!

    Vart ska ni gifta er?

    Jag bor i Västerås och har fotograferat några bröllop här hemma, men är inte alls främmande för att röra mig runt i Sverige.

    Om ni vill ha en 6 timmars fotografering kan jag erbjuda ett pris på 6000.
    det ger även lite svängrum för viss resekostnad.

    Jag lägger in en länk till min portfoliosida där jag lägger upp Bröllopsbilder, pressbilder, porträtt och lite natur:
    fotograf-andreasferngren.squarespace.com/brllop/

    Hör gärna av er om ni har några frågor!

    Allt gott // Andreas Ferngren

Svar på tråden Bröllopsfotograf