• Äldre 22 May 23:36
    10030 visningar
    5 svar
    5
    10030

    Hotpants

    Är det någon som vet vart man kan få tag på ettpar bra typ hotpants eller liknande att ha under brudklänningen. Min klänning slutar lite över knäna och jag vill inte råka flasha trosorna ifall jag böjer mig fram. Dessutom vore det skönt med något som kanske höll in magen lite. Jag brukar ha Gina Tricots cykelbyxor under klänningar ibland, men de är lite för långa för bröllopet. Någon som känner till något liknande?

    De från Gina Tricot ser ut såhär och jag skulle gärna vilja ha något liknande (med eller utan spets) fast kortare.

  • Svar på tråden Hotpants
  • Äldre 24 May 16:31
    #1

    Du kan inte tänka dig vita boxertrosor annars? Det känns kanske lite mindre "blottat" om klänningen blåser upp. Annars har vanliga underklädesaffärer olika typer av shapewear, en del som trosor fast större och en del man kan ha ovanpå trosor. Testa Kappahl, Twilfit, Change eller liknande.

    Typ sånna här (finns en del olika modeller):
    www.twilfit.se/shape/shape-trosor/shapebyxa-thinstincts/
    www.kappahl.com/sv-se/kappahl/woman/alla-damplagg/273169
    change.com/se/control-shape-lace-p5638062841

  • Äldre 26 May 22:42
    #2

    Tack snälla du för tipsen. De ser ut att fungera jättebra, men de är inte så söta och sexiga tyvärr. Men det är ju bra att veta vad som finns på marknaden :)

  • Äldre 27 May 16:49
    #3

    Haha, nej sexigt är det ju inte direkt Själv är planen på att satsa på ett bekvämt par vita trosor under dagen och sedan ett snyggare par jag kan byta om till senare. Det känns som att det blir svettigt och sunkigt under dagen om det är varmt så därför tänkte jag att det känns fräscht att byta..

  • MLY
    Äldre 27 May 20:57
    #4
  • Äldre 30 May 15:35
    #5
    MLY skrev 2017-05-27 20:57:17 följande:

    Kolla här: www.kappahl.com/sv-se/kappahl/woman/trosor/244368


    Tack snälla du, de här blir nog perfekta!
Svar på tråden Hotpants