• Äldre 29 Mar 18:36
    8837 visningar
    7 svar
    7
    8837

    Tips fotograf till bröllop i Uppsala

    Hej!


    Vi ska gifta oss i juli nästa år och söker en fotograf som kan fota vårt bröllop.
    Jag är inte helt säker än om vi ska ha heldagsfotografering eller bara vigsel och porträttfotografering. Men söker en bra fotograf till ett överkomligt pris.

    Räcker det med att ha fotograf bara vigsel och porträttfotografering? Eller vill man ha en fotograf hela dagen?


    Vi ska gifta oss i Danmarks Kyrka och ha bröllopsfesten på Danmarks Bygdegård så någon från Uppsala, Knivsta eller Märsta vore super!  

    Mottages alla tips!

  • Svar på tråden Tips fotograf till bröllop i Uppsala
  • Äldre 29 Mar 21:50
    #1

    Hej!

    Angelica Klang eller Johanna Hanning är två superduktiga fotografer från Uppsala! Rekommenderar båda två! Har anlitat dem själv samt sjungit på vigslar där de fotat.

    Lycka till!


  • Äldre 30 Mar 15:19
    #2

    Om man vill ha det lilla extra med att vara säker på att alla bilder blir bra, så lägg mer pengar på en fotograf under hela dagen. Det kostar en del, men är så värt i slutändan.
    Ett tips är att ta en som är yrkesverksam till porträtt och vigsel, sen någon fotostuderande till festen mm.
    Bra fotografer hittar ni under brollopsfotografer.se och på fotosidan.se för hobbyfotografer.
    Lycka till!

  • Äldre 4 May 23:29
    #3

    Hej! Kan tipsa om Marresfoto.se. Har använt mig av henne och är supernöjd. Dessutom till väldigt överkomligt pris. Tror hon utgår från Sthlm, men Uppsala borde inte vara några problem. Lycka till!

  • Okänd
    Äldre 10 Jun 20:39
    #4
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 29 Jun 13:31
    #5
    Meddelande borttaget
  • Äldre 6 Jul 13:55
    #6
    +1

    Våra vänner gifte sig i Uppsala (botaniska tror jag) och hade Cristina Ramos Photography www.cristinaramosphotography.com/weddings som fotograf och de fick de vackraste bröllop bilder vi har sett. Våra vänner 

  • Äldre 10 Jul 23:03
    #7

    Hej!


    Tack allihopa för all hjälp! Vi har nu hittat en fotograf! :)

Svar på tråden Tips fotograf till bröllop i Uppsala