• Äldre 16 Feb 15:39
    3811 visningar
    2 svar
    2
    3811

    Söker Brudklänning storlek 48 och kommer vara höggravid vid vigsel

    Hej!

    Jag och min fästmö ska gifta oss i juli detta år. Vi är på jakt efter en böllopsklänning som är lite vintage inspirerad. Hon är idag en storlek 48 och vid vigseln kommer hon även vara höggravid. Hon tycker det känns lite jobbigt att hela tiden få höra att det typ bara finns en klänning för henne pga sin storlek. Nu undrar jag om det är någon som vet om något bra bröllopsbutik som säljer klänningar i hennes storlek? Tips på butiker över hela Sverige är helt ok. Bor själv i Sundsvall. Jag gör allt för att hon ska få sin drömklänning. :) Tacksam för hjälp.

    Mvh

    Fredrik

  • Svar på tråden Söker Brudklänning storlek 48 och kommer vara höggravid vid vigsel
  • Äldre 17 Feb 11:22
    #1

    Hej!


    Om ni vill åka ner till Värmland så finns Nordic Wedding Outlet i Årjäng. Oerhört trevlig personal.


     


    www.nordicweddingoutlet.com/ 

  • Äldre 18 Feb 14:21
    #2

    Hej! Vill tipsa om BRIDAL Stockholm. Deras hemsida är www.bridal.se . Dom har  även har brudklänningar i större storlekar. Trevlig o kunnig personal. Rekommenderas!


Svar på tråden Söker Brudklänning storlek 48 och kommer vara höggravid vid vigsel