• Äldre 5 Feb 20:42
    62248 visningar
    12 svar
    12
    62248

    Vigsel- sångerska/sångare Stockholm

    Hej,

    Vi ska gifta oss i augusti 2018 och vi försöker få en uppfattning om hur mycket allt kostar. Någon som kan tipsa om en bra sångare/sångerska? Ungefär hur mycket brukar det kosta att ha någon som kommer och sjunger 2-3 låtar under vigseln? 

    En låt vi gärna hade velat ha är "You raise me up" av Josh Groban.

  • Svar på tråden Vigsel- sångerska/sångare Stockholm
  • Äldre 5 Feb 22:09
    #1

    Har pmat dig! ????


  • Äldre 5 Feb 22:51
    #2

    Tack Camilla! Var inne på din sida och lyssnade. Vackert du sjunger! Hör av mig om det blir aktuellt, hoppas på att samla in lite mer information nu i början. ???? 

  • Äldre 5 Feb 22:53
    #3

    Oj konstigt det blev med alla frågetecken, skulle vara en smiley.... 

  • Äldre 11 Feb 22:59
    #4

    Hej!

    Vi / jag sjunger gärna på er vigsel!
    Spelar på bröllop och olika tillställningar.
    Vi är utbildade sångare på musikhögskolan och kompar oss själva på gitarr och piano.


    Det går också bra att boka en av oss. Musiken vi spelar är bland annat visor, ballader, pop och jazz. Har egen ljudanläggning att ta med.

    Kan absolut sjunga "You raise me up".
    För pris kontakta oss, eftersom det beror lite på överenskommelse och arrangemang.:)
     
    Info/ lyssna:
     
     
    Vänliga hälsningar
    Karolina och Ivan
     
  • Äldre 28 Feb 02:14
    #5
    +2

    Sångerska Sophie Weinert sjunger you raise me up på bröllop, lyssna på länken:



  • Äldre 18 Apr 10:12
    #6
    Hej mitt namn är Rebecca Lennartsson. Jag är en professionell sångerska med 7 års erfarenhet av sångstudier och stageperformance. Kika gärna in på min hemsida, där hittar du referenser av privatpersoner som har anställt mig som sångerska på både bröllop och begravningar. Ljudfil där du kan höra mig sjunga, kontaktinformation och resumé. MVH Rebecca Lennartsson 

    Hemsida: beccalennartsson.wixsite.com/rebeccalennartsson
  • Äldre 19 Sep 02:19
    #7


    Hej!

    Jag sjunger gärna på ert bröllop! Jag har sjungit den sång ni önskar vid fler bröllop och har ett fint arrangemang för den. Vill ni så kan jag ta med duett-partner och pianist. Hör gärna av er om ni vill ha mer information, sångprov och referenser!

    Hälsningar Sophie

    sophie.weinert@hotmail.com
  • Okänd
    Äldre 5 Mar 17:27
    #8
    Meddelande borttaget
  • Äldre 7 Mar 15:43
    #9

    Hej!


    Mitt namn är Hilda, jag är frilansande sångerska och driver företaget Sister Voice. Jag har stor erfarenhet som sångerska och behärskar många olika genrer, som t ex pop, jazz, soul, visa och klassiskt. Oftast sjunger jag med ackompanjetör, men spelar även själv piano och kan ta med mig egen keyboard vid behov. Jag brukar ta 1500 för att sjunga 1 sång på vigsel och därefter 500 kr per extra sång. Så om ni skulle anlita mig skulle priset vara cirka 2000 kr, lite beroende på var i Stockholm vigseln hålls.
    Besök gärna min hemsida www.sistervoice.se för mer information om mig och för att lyssna på min musik. Och eller gå in på min Instagram @sister_voice 

    Ha en fin vecka!
  • Okänd
    Mon 13 Jan 2020 12:52
    #10
    Meddelande borttaget
  • Tue 11 Feb 2020 12:01
    #11

    Hej Anna,

    Jag vill tipsa om en en helt fantastisk sångerska som sjöng på ett bröllop jag var på förra helgen. Magisk röst och otroligt professionell! Inte heller jättedyr.
    Hennes röst finns att lyssna på här:


    ">




    ">




    Stort lycka till med ditt bröllop!
    MVH

    Gunilla

  • Fri 10 Dec 2021 15:16
    #12

    Hej, jag måste rekomendera om www.evenses.se/band, fick snabb responds, professionellt och extremt duktiga musiker!! Man kan även fråga efter gratis offertförslag vilket är toppen om ni vill kolla olika prisbilder. 

Svar på tråden Vigsel- sångerska/sångare Stockholm