• Äldre 30 Jan 20:49
    44059 visningar
    10 svar
    10
    44059

    Blommor till bröllop.

    Hej alla brudar!

    Jag har ett stort intresse för blommor och tänkte att nu vill jag komma igång med någon slags verksamhet.

    Jag gifte mig själv förra året och gjorde alla blommor själv. Jag har även gjort blommor till ett annat bröllop och  även till en väninna som också gifte sig förra året. 

    Jag vill ha projekt där ni bara betalar för blommorna och jag arrangerar allt utan kostnad. Jag vill ha bilder och recensioner så jag kan visa upp vad jag kan på en framtida hemsida.  

    Finns det någon där ute som är intresserad?

  • Svar på tråden Blommor till bröllop.
  • Äldre 1 Feb 19:47
    #1

    Hej! Jag skulle absolut vara intresserad av det! Vart jobbar du? Har du några bilder på det du gjort? :)

  • Äldre 3 Feb 15:41
    #2

    Hej!

    Jobbar ej inom blomsterbranchen nu men vill gärna dit ????

    Har du en email så kan jag skicka över lite bilder?

  • Äldre 8 Feb 20:27
    #3

    Hej,

    Jag är också intresserad. Vart håller du hus :) Skulle du kunna skicka bilder till mig med?

    Tack på förhand!

  • Äldre 23 Apr 21:29
    #4

    Hej, jag är väldigt intresserad av att höra mer. Vi gifter oss i Stockholm i början av Juni så inte lång tid kvar! :) 

    Delar gärna med mig av tips inom marknadsföring i utbyte mot hjälp med blommorna.

    Lycka till med dina planer på att ev starta företag! 

  • Äldre 14 May 22:49
    #5

    Jag är ännu en som är intresserad, vi gifter oss första helgen i Juni och vill också ha hjälp med blommor/krans i håret liksom alla andra blommor!

  • Äldre 27 May 09:52
    #6

    Hej Ida  JAg såg din annons  Min dotter gifter sig i juli månad och jag är intrereserad av dina blommors arrangemang

     KAn du svara?

    MVH

     Evelyn

  • Äldre 30 May 20:53
    #7

    Hejsan!
    Har du fått något napp på detta?
    Jag gifter mig i augusti och letar en kreativ person att hjälpa oss med blommor till brudbukett, tärnbuketter, bordsdekoration och även brudbåge. 
    Jag har ett ungefärligt hum om vad jag tänker mig, men bollar gärna idéer med dig.

    Hör gärna av dig!

  • Äldre 12 Jun 23:39
    #8

    Hi,
    I was interested to talk to you about you offer for helping with flowers. Our wedding is on 9 July in Orenas slott near Landskrona, Skåne. Please contact me as soon as possible if this could work for you. My email address is:
    p_ebrahimi@hotmail.dk
    Best regards
    Parvaneh (the bride)

  • Äldre 15 Jun 20:59
    #9

    Hej! Intresserad , vi gifter oss 19 augusti i Stockholm. Jag är ute efter brudbukett, tärnbukett och någon form av blommor till håret. Kontakta mig gärna inom kort på ullissvensson@hotmail.com om du vill ha uppdraget. Mvh, Ulrika

  • Äldre 7 Aug 19:00
    #10

    Hej!

    Är du fortfarande intresserad av att åta dig blomsterprojekt:)? Jag gifter mig i juni 2019.

    Maila mig på Sandra.tavakoli@gmail.com isf.

    /Sandra

Svar på tråden Blommor till bröllop.