• Äldre 12 Jan 18:24
    3969 visningar
    2 svar
    2
    3969

    Djursholmslott

    Hej jag tänkte höra om det är någon på detta forum som har erfarenhet av bröllop på Djursholms slott?
    Jag och min blivande man har bokat och skrivit avtal för att ha bröllops festen där 2018. 
    Det jag undrar är hur ni har upplevt festen och vilken kyrka som de eller ni gifte er i? om det var i kyrka så att säga.

    Tips på catering av de fem som de samarbetar med och lite detaljer.

  • Svar på tråden Djursholmslott
  • Äldre 13 Jan 18:11
    #1

    Hej!

    Jag och min m2b ska ha festen på Djursholms slott. Det är till sommaren så jag kan inte berätta hur det var men jag kan berätta det jag vet nu :)

    Angående catering skulle jag rekommendera Monrads, vi mailade 4 av 5 cateringbolag och 3 svarade aldrig (= väldigt oseriöst). Monrad kanske inte är billigast men det bemötande vi fått tror jag gör det värt det!

    Då vi ska ha en borgelig visel kommer vi att gifta oss vid slottet, antingen ute eller inne vid trappan beroende på vädret. Om jag förstår det rätt verkar många gifta sig på Djursholms kapell som ligger vid torget.

    //Amanda

  • Äldre 17 Feb 18:54
    #2

    Hej, gud vad seg jag var på att svara, förlåt för det. 

    Tack för informationen angående catering, Monrads har varit det vi lutat åt mest men nu känns det verkligen som att det kommer bli dom som får vårat bröllop. 

    Kapellet verkar som du säger populärt, så vi försöker nu få tag på dom och kolla tillgänglighet. 

Svar på tråden Djursholmslott