• Äldre 5 Jan 20:02
    3658 visningar
    6 svar
    6
    3658

    Någon mer som börjat spåna inför bröllop 2018?

    Hej,

    Jag har väl aldrig varit den som haft en klar bild för mig hur mitt (vårt) bröllop ska bli. Dock är planering min grej. Så, nu börjar vi spåna och samla inspiration inför bröllop i juni 2018. Finns det någon mer som planerar i för 2018? Eller någon som planerat för sitt bröllop en längre tid?

    Vi har satt datum och gjort preliminär gästlista och håller nu på att utvärdera olika lokaler.

  • Svar på tråden Någon mer som börjat spåna inför bröllop 2018?
  • Äldre 6 Jan 03:12
    #1

    Samma här! =) friade i december, och planerar ett bröllop om ett år ;)

  • Äldre 6 Jan 20:41
    #2

    JAG!!

  • Äldre 9 Jan 11:22
    #3

    Samma här!
    Vi planerar att ha det i April 2018 :) Kommer bli superkul med allt planerande och allt som man har framför sig till den stora dagen.

  • Äldre 9 Jan 12:02
    #4

    Kul med en 2018 tråd :D!

    Vi har också börjat planera, förlovade sedan jul. Nu försöker vi bestämma vilken månad som blir bäst: juli, augusti eller september och få ett hum om budgeten

  • Äldre 12 Feb 21:10
    #5

    Så kul att det är några! Vi har varit förlovade sedan 2013, men nu tar vi tag i saken efter några intensiva småbarnsår!

    Vi har fastnat på lokal. Håller på att sammanställa lista på alternativ, men ingenting känns riktigt hundra än.

    Destination för bröllopsresa är vi överens om och resan och bröllopet har vi startat till under cirka 8 månader redan.

    Hur går det för er andra?

  • Äldre 12 Feb 21:10
    #6

    *sparat till

Svar på tråden Någon mer som börjat spåna inför bröllop 2018?