• Äldre 2 Nov 21:11
    2079 visningar
    2 svar
    2
    2079

    Hair & Makeup Artist söker modeller

    Hejsan alla!
    Jag studerar just nu till Hair & Makeup Artist på Makeupstudion i Göteborg. I framtiden kommer jag behöva ett antal modeller. Ifall du är intresserad så sök upp min sida på Facebook "Makeupartist Zofie Lovise". Ta en titt på schemat som jag har lagt upp om när jag är i behov av modeller. Finns olika dagar, tider samt teman.

    Jag tänkte att det kanske skulle vara någon på detta forum som skulle tycka detta var roligt?

    Annars kan jag även ta Makeup uppdrag under helger i Göteborgsområdet. Som sagt är jag just nu under utbildning och inte helt färdiglärd. Jag uppskattar all övning som jag kan få nu under min utbildning! Flört

    Ha det fint så hörs vi!
    Mvh ZofieLovise
  • Svar på tråden Hair & Makeup Artist söker modeller
  • Äldre 3 Nov 13:44
    #1
    +1

    Hej

    Jag kan vara intresserad. Vilka tider är de mellan på eftermiddagarna ? Ska du fota modellerna något? Hur fungerar de om man kan på helgen?

  • Äldre 3 Nov 21:00
    #2

    Hej Johanna!
    Du kan gå in på min "Facebook page" för att se de dagar då jag behöver modeller i skolan. Där står även mer info vad det är för sminkningar m.m. Se länk här nedanför och skicka  pm om du skulle vara intresserad av en tid eller två:
     www.facebook.com/makeupartistzofielovise/

    Det ingår ingen fotosession eller så om det var det du menade. Jag tar endast en före + efterbild för privat bruk. Eller om det är okej för kunden att jag lägger ut det på mina sociala medier för att visa min utveckling (går självklart att vara anonym då jag aldrig lägger ut namn eller liknande). 

    På helgerna kan jag sminka i mån om tid för att jag vill få mer erfarenhet av olika ansikten osv. Är du intresserad av detta så skriv i ett pm på min fb-sida så kan vi prata mer. :)

    Med vänliga hälsningar
    Zofie Lovise

Svar på tråden Hair & Makeup Artist söker modeller