• Äldre 11 Sep 19:55
    15569 visningar
    7 svar
    7
    15569

    Var hittar jag bröllopsklänning

    Jag försöker hitta en bröllopsklänning men det finns så många sidor som säljer. Har ni några bra tips på sidor som säljer fina bröllopsklänningar? Jag blir lite osäker på vart ifrån man kan beställa. Att det är en seriös sida. Tacksam för tips ????

  • Svar på tråden Var hittar jag bröllopsklänning
  • Äldre 14 Sep 11:58
    #1

    Jag beställde ifrån vbridal.com men vad jag läste så vart det lika många missnöjda som nöjda kunder. Jag beställde två klänningar och båda är fantastiska så jag är helnöjd!

    Dock är väntetiden ca 30 dagar och tullavgift tillkommer också. Men fortfarande billigare än butikerna här i Sverige! :)

    Är du intresserad säljer jag denna för 2500kr, det är ifrån vbridal.com men säljer den då jag beställde två för att se vilken jag gillade mest på!

    Köper du min slipper du frakt, tull och väntetid ;) stlk ca40 (12) men går att sys in och ut!

  • Äldre 15 Dec 13:53
    #2

    Jag skulle försöka kolla upp svenska sidor. Vissa svenska brudbutiker har även webshoppar. Har inte själv beställ från dem men googlade fram dessa som verkar ha onlineförsäljning men även har en fysisk butik är;


    Proms & weddings www.promsandweddings.se/
    Zelini. (hade tidigare butik i stockholm men nu enbart online) www.zelini.se/brudklanningar/
    Little Fairies www.littlefairies.se/
    Bridal Stockholm www.bridaloutlet.se/
  • Äldre 18 Dec 23:14
    #3

    Jag säljer en klänning från Alicja Eklöw kolla min sida. Strlk 40 m snörning. Oanvänd.

  • Äldre 19 Dec 14:23
    #4

    Själv säljer jag min fina klänning stl.8 är som en 36/38

  • Äldre 25 Dec 10:36
    #5
    -1

    Jag har precis beställt min klänning på www.bynoelle.se. Är ett svenskt företag och jag ringde dem och frågade lite innan jag la min beställning så kändes mycket säkrare än att beställa från Kina. Har även 14 dagars öppet köp också så gillar jag den inte när den kommer kan jag alltid skicka tillbaka den. Här är klänningen jag beställde, hoppas den passar!
    www.bynoelle.se/product-page/5f18146d-231b-ce92-216c-d25d3bfe8ddc

  • Wed 27 Nov 2019 17:08
    #6

    Alissa.se (https://alissa.se/kl%C3%A4nningar/brollopsklanningar/) visar många bröllopsklänningar från olika svenska sidor, så går man via dem vet man i alla fall att man inte blir lurad. De har specifika kategorier för Brudklänningar och Brudtärneklänningar också vilket kan vara bra om man är bjuden på någon annans bröllop Glad

  • Mon 6 Jan 2020 13:12
    #7

    Hej

    Hittade denna sidan med tips

    luxuryweddingclothes.com/

    Lycka till!

    /Mikael

Svar på tråden Var hittar jag bröllopsklänning