• Äldre 7 Sep 19:50
    19131 visningar
    30 svar
    30
    19131

    Tips om bra bröllopsfotograf?

    Hej,

    Jag ska gifta mig nästa år och söker en bröllopsfotograf. Är det någon som skulle kunna rekommendera en fotograf eller någon bra hemsida där man kan jämföra olika fotografer?

    Stort tack på förhand! Skrattande

  • Svar på tråden Tips om bra bröllopsfotograf?
  • Äldre 7 Sep 22:39
    #1
    +1

    inom vilket område? ungefärligt prisklass?

  • dloow
    Äldre 7 Sep 22:48
    #2
    +2

    Emelie Ohlson, men jag vet inte om hon fortfarande tar emot bröllopsjobb.

    Vad är det för pris och plats?


    Bröllopsfotograf Västmanland | www.loowfotografi.se | Instagram @loowfotografi | Facebook loowfotografi
  • Anonym (Foto)
    Äldre 8 Sep 08:46
    #3
    +1

    Jag tipsar om Fotograf Malin Norlén http:// fotografmalinnorlen.viewbook .com vackra kärleksfulla bilder och en till fotograf ingår i priset också, frikostiga fotopaket har hon också, lycka till med letandet

  • Äldre 8 Sep 09:23
    #4

    Hej, 

    Tack för alla rekommendationer! Skrattande

    Bröllopet kommer hållas ute på Sandhamn den 24/6-17.

    Priset spelar inte någon större roll bara jag hittar den rätta fotografen. Glad

    Mvh

  • Äldre 8 Sep 14:34
    #5
    +1

    Vi är otroligt nöjda med Terese Brandwold, brandwoldphotography. Engagerad person o lyxig känsla samt att hon levererade över 1000 redigerade bilder som vi är fantastiskt nöjda med!

  • Okänd
    Äldre 9 Sep 11:25
    #6
    Meddelande borttaget
  • Äldre 21 Sep 13:16
    #7

    Vi har bokat karleksfoto.se
    Tycker hennes foton är så vackra :)

  • Äldre 25 Sep 08:08
    #8

    Emelie Ohlsson är jättebra, hon har tagit familjefoton på oss Pratade med henne om bröllop och ungefär ett år innan behöver man boka! Annars är en stor favorit Hélena Parmér, superduktig och har inga gränser för vad hon utsätter sig för för att få perfekta bilden... Stå i en iskall bäck är inga problem

  • Anonym (Foto)
    Äldre 28 Sep 14:31
    #9

    Såg att det är midsommardagen, det är nig löge att börja leta redan nu då många inte jobbar på midsommardagen

  • Okänd
    Äldre 29 Sep 11:19
    #10
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Tips om bra bröllopsfotograf?