• Äldre 25 Aug 19:02
    4561 visningar
    14 svar
    14
    4561

    Fotograf under 5 000 stockholm

    Hej!
    Jag undrar om någon vet en bra fotograf i Stockholm för under 5 000 kronor (lågsäsong, vinter). Jag vet att man får vad man betalar för och att fotografen lägger ner mycket mer jobb än själva fotograferingen, men vår budget har tyvärr inte mer än 5 000 för foto. Vi vill bara fota vigseln och göra porträttbilder. Vi vill bara ha bilderna i digitalt format, inga böcker, utskrifter eller liknande. Vore kul om  några bilder var redigerade, men det är inget krav.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Fotograf under 5 000 stockholm
  • Äldre 27 Aug 13:23
    #1

    Hej! 


    Jag letar efter samma sak. Det jag hittills har hittat är denna www.takwenshek.com/priser
    3h för 5000.


    Säg gärna till ifall du hittar någon annan :)

  • Äldre 27 Aug 22:25
    #2

    Jag antar att du kan hitta en duktig amatörfotograf eller liknande. Kolla med KTH eller Stockholms universitet om de har någon fotoförening som fotar kanske? 
    Proffs gillar nog inte att ge ut oredigerade bilder "för att komma ner i pris", bilderna är ju ändå det som definierar och marknadsför dem som fotografer. Att då släppa ifrån sig oredigerade bilder gynnar dem inte i längden.

  • Äldre 28 Aug 16:45
    #3

    Klok synpunkt darkHorse, tänkte inte på detSkäms

    novmj, de här har jag hittat hittills (den första har dock knappt några foton på sin sida, så jag vet inte om han är bra eller inte)

    http://www.1foto.nu/priser-19956053

    http://www.angelickpicture.com

    Jag hittade också vigas.se, men jag vet inte om de är seriösa. Har mejlat dem och frågat om de har några bilder man kan se, men inte fått svar. Men genom deras blogg hittade jag
    www.justpictureit.se/brollopmedlinda-1

    hon har höga priser på hemsidan, men har billiga priser via vigas. har inte riktigt förstått det där än..

  • Okänd
    Äldre 29 Aug 12:52
    #4
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 4 Sep 13:39
    #5
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 4 Sep 19:17
    #6
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 7 Sep 13:06
    #7
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 20 Sep 17:07
    #8
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 21 Sep 16:59
    #9
    Meddelande borttaget
  • Äldre 22 Sep 21:46
    #10

    Du kanske skulle vända lite på frågan och skriva till olika fotografer och fråga vad du kan få för 5000kr.


    www.loowfotografi.se | instagram @loowfotografi | facebook lookfotografi
  • Okänd
    Äldre 22 Oct 17:40
    #11
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 23 Oct 20:56
    #12
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 26 Oct 15:31
    #13
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 13 Nov 12:57
    #14
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Fotograf under 5 000 stockholm