• Äldre 16 Aug 22:43
    50837 visningar
    19 svar
    19
    50837

    Håruppsättning och Makeup Artist i Sthlm??

    Hej alla BT:are =) Jag ska gifta mig i maj 2017 (yaaay) och letar efter en bra makeup artist och håruppsättare. Det är viktigt att det blir rätt. Därför är jag ute i mkt god tid =) Det får gärna vara rimliga priser också =) max 3-4000kr.

  • Svar på tråden Håruppsättning och Makeup Artist i Sthlm??
  • Äldre 20 Aug 10:06
    #1

    Letar samma så jag följer gärna om det är ok? Glad 
    Ska gifta mig i juni 2017.

  • Äldre 22 Aug 01:31
    #2

    Din makeup & hårstylist har jag bokat. Vet ju inte säkert ännu hur hon är då jag inte gift mig ännu. Tycker efter hennes hemsida att hon verkar vara duktig och lyssnar på vad kunden är ute efter. Hon har sin bas i Stockholm men verkar även på Öland på somrarna (och Sälen vintertid). Hon erbjuder sig även att komma hem till sin kund (ev reseersättning kan tillkomma). Kolla in hennes hemsida????

  • Äldre 22 Aug 01:33
    #3

    Ursäkta frågetecken men blev det när jag tryckte på på en glad smileys

  • Äldre 6 Sep 16:47
    #4
    JB17 skrev 2016-08-22 01:31:14 följande:

    Din makeup & hårstylist har jag bokat. Vet ju inte säkert ännu hur hon är då jag inte gift mig ännu. Tycker efter hennes hemsida att hon verkar vara duktig och lyssnar på vad kunden är ute efter. Hon har sin bas i Stockholm men verkar även på Öland på somrarna (och Sälen vintertid). Hon erbjuder sig även att komma hem till sin kund (ev reseersättning kan tillkomma). Kolla in hennes hemsida????


    Vem är det du har bokat? :)
  • Äldre 6 Sep 16:47
    #5
    nean82 skrev 2016-08-20 10:06:41 följande:

    Letar samma så jag följer gärna om det är ok? Glad 
    Ska gifta mig i juni 2017.


    Absolut! The more the marrier =)
  • Äldre 23 Sep 21:04
    #6
  • Okänd
    Äldre 12 Oct 22:04
    #7
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 13 Oct 14:33
    #8
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 20 Oct 22:58
    #9
    Meddelande borttaget
  • Äldre 19 Nov 19:47
    #10

    Ni får gärna höra av er till mig om ni behöver hår och smink i Sthlm. Kommer till er eller överenskommen plats.

  • Äldre 21 Nov 10:20
    #11

    jb17; håller hon till iSthlm? Hon hade enbart danska kontaktuppgifter.. Vad får du betala för det?


     


    Jag är också nyfiken på detta! Jag letar också med ljus och lykta efter en MUA i Stockholm. Vill helst att hon kommer hem till mig alt. till frisören, och sen vill jag ha en provsminkning innan (något som inte verkar ingå i de flesta bröllopssminkningspaketen).

     


     

  • Äldre 4 Dec 13:35
    #12

    Ha, ha..(egentligen inte alls roligt men iallafall) jag gav visst lite fel uppgifter. Ska försöka ge rätt nu...(inte den danska)

    "Din Makeup & Hårstylist i Sverige AB"

    desiree@dinmakeup.se

    Tele:070-5796882

    Om jag förstått det rätt så håller hon till i Sälen vintertid, Stockholm höst å vår, Öland sommartid

    Jag kommer betala 3200kr inkl konsultation

    och plus att jag kommer betala 1500kr för resersättning eftersom hon kommer behöva resa ca 6 mil till mig. Det är mycket pengar men som jag tidigare nämnt verkar hon mycket kunnig/proffsig.

  • Äldre 4 Dec 13:37
    #13

    ...priset gäller både håruppsättning och make-up

  • Äldre 26 Mar 08:21
    #14

    Hej.

    Jag arbetar som Makeup artist och är även utbildad hårstylist.

    Är för tillfället mammaledig, så gör Bröllopssmink/hår nu under sommaren för att inte "tappa" för mycket av mitt jobb. Plus att jag tycker det år jätte kul att göra just bröllop.

    Tar därför just nu 1700:- för smink och hår, då ingår en konsultation ett par dagar innan där vi går igenom hur du vill se ut, och kommer fram till en bra look för just dig och din dag.

    Vill du även ha tärna/mamma/kompis sminkad och fixad så tillkommer en kostnad på 300:- per person.

    Reseersättning tillkommer om det är utanför Stockholm/Göteborg. (Kommer befinna mig mycket i båda städerna under sommaren)

    Så är ni intresserade, hör av er här eller skicka ett mail till e_johansson89@live.se

    Mvh

    Elisabeth

  • Äldre 26 Mar 16:22
    #15

    Hej tjejer jag såg att ni letar efter en Malé up artist och hårstylist,

    Som tyr jag detta som är en utbildat make up artist och gårstylist.jag är väldigt duktig och lyssnar verkligen på kunder, jag har bilder på min Instagram

    hemsida där ni kan se allt jag har gjort så kika in o kolla, ifall ni är intresserat så kan ni skriva på Instagram direkt eller mitt nummer som finns på Instagram

    _beauty_by_laila_

  • Äldre 28 Mar 08:01
    #16

    Gjorde min bruduppsättning av håret hos frisören tog 950 kr och sminkning på kicks 450 kr i Hässleholm

    Väldigt nöjd med resultatet.

  • Äldre 5 Apr 19:52
    #17

    bridalbeautybycc.carbonmade.com
    Finns ett kontaktformulär där man kan använda :)

  • Dashle
    Äldre 10 May 14:51
    #18
    Hej alla blivande brudar!

    Vi vet hur svårt det är att hitta rätt makeup artist och hårstylist för den stora dagen!

    Därför vill vi på Dashl ge dig den där luckan under dagen där du kan koppla av och bli ompysslad. Det kommer att vara värt att lämna över din hår och sminkning för dagen till proffsen som kan se till att din frisyr och makeup sitter hela dagen!

    Vi hjälper till att skräddarsy ett paket utefter din budget. Läs mer här och tveka inte att höra av dig! https://www.dashl.co/brollop-gruppbokningar 
  • Äldre 12 May 17:45
    #19
    -1

    Hej! Jag har en kompis som är 11 eller 12 år! En skit duktig tjej på att sminka och fixa hår. Hon bor i Tensta. Vill du att hon ska fixa dig så frågar jag henne. Hon brukar sminka andra, och man blir väldigt förvånad att en sån lite tjej, kan sminka så bra!! 
    Det är bara att kontakta mig, så snackar jag med henne! 

    Mvh Ellena!

Svar på tråden Håruppsättning och Makeup Artist i Sthlm??