• Äldre 9 Aug 15:03
    1861 visningar
    5 svar
    5
    1861

    Köpes: Stolsöverdrag

    Hej hej,
    Jag är ute efter 90 vita stolsöverdrag, Ikeas knoppa lakan hade fungerat perfekt. Så om du har några stolsöverdrag du vill bli av med så hör av dig:)

    Ha de gott!

    Med vänlig hälsning,
    /Emma

  • Svar på tråden Stolsöverdrag
  • Äldre 12 Aug 17:01
    #1

    Ca 40 knoppalakan finns i Småland, hör av dig för mer detaljer vid intresse. Mvh

  • Äldre 12 Aug 17:33
    #2

    Hej julibruden. Du skriver till Emma att du har knoppa lakan att sälja. Om Emma inte köper dem av dig är jag intresserad. Var i Småland befinner du dig o vad vill du ha för.dem? Mvh Helen 0707961211

  • Äldre 16 Aug 22:08
    #3

    Hej!

    Har 70 stolsöverdrag med tillhörande blåa och/eller gråa organza rosetter. Har skickat PM.

  • Äldre 28 Aug 15:30
    #4

    Hej! Har 100 st vita stolöverdrag i spandex material i uthyrning. Finns både röda rosetter till och röda bordlöpare med.

  • Äldre 2 Sep 23:49
    #5

    Hej,

    Jag har 100 st stolsöverdrag i spandex som är väldigt stretchiga så dem ska passa i princip alla stolar. Dessutom skrynklar inte materialet! Jag säljer alla 100 för 1500 kr och kan skicka bild om du är intresserad? 
    Utöver detta har jag 23 st IKEA knoppa lakan som användes som bordsduk samt 100 st lila rosetter till stolarna och 20 matchande bordslöpare. 
    Hör av dig om du är intresserad av något av detta på sandy86_@hotmail.com
    Jag finns i Jönköping. 

Svar på tråden Stolsöverdrag