• Äldre 4 Aug 10:51
    3406 visningar
    2 svar
    +2
    2
    3406

    Säljes: Säljes: Boho bröllop - Glas, karaffer, vaser, jute, olika dekoration

    Hej, vi har just återhämtat oss från vårt fantastiska bröllop och vill gärna dela med oss av några av succe-faktorerna :)
     
    Vårt bröllop var ett typiskt DIY (do-it-yourself) boho/landsbygds bröllop och vi har en hel del hemmapysslad dekoration och annat smått och gått från olika delar av världen, bilder kommer allt eftersom eller vid efterfrågan, men vi nämner här ungefär vad som finns att tillgå så får vi komma med mer detaljer eftervart.
     
    Allting finns att hämta hos mina föräldrar i Stockholm, Västerort. För mer detaljer maila mig på: mandira.k.paul@gmail.com
     
    Säljes:
    - Karaffer (IKEA Lönsam) 20 st (200 kr för alla)
    - Hipster marmeladglas för drink/bar 85 st (större) 12 st (mindre) (550 kr för alla)
    - Vita handgjorda ljusbollar från Laos - 4 stora + 4 små (300 kr) - använda som lampor/dekoration (har ej lampa)
    - Jutevimplar från Tyskland - 1 x 10m och 2 x 2.5m (150 kr)
    - Färgglada ljusbollslingor (ca 3m) - 2 st (300 kr) - perfekta för festen
    - Dukar (IKEA Knoppa lakan) - 12 st (100st för alla) tvättade ej strukna
    - Juteväv (ca 20m) - använd som löpare (100 kr)
    - Marmeladburkar med jute/spets dekoration 18 st (250 kr) - använd som vaser
    - Obehandlade ekologiska träplattor (dekoration) 10 st (100 kr) - använda som ljusunderlägg
    - Hemmasnickrade bordsnummerskyltar i trä (14 stycken)
     
     
    Varma hälsningar
    Mandira och René

    Här är bilder på...

    Karaffer


    Bordsnummer, juteväv, marmeladburkar som vaser och dukar


    Träplattor och juteväv


    Ljusboll (stor)


    Ljusboll (liten)


    Hipster drinkglas


    Ljusbollslingor
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-12-20 23:58
    Hej, en liten uppdatering: karaffer och dukar (knoppalakan) är sålda.
  • Svar på tråden Säljes: Boho bröllop - Glas, karaffer, vaser, jute, olika dekoration
  • Äldre 5 Aug 00:42
    #1

    Vilka fina stolar! De två ni satt på. Ingen prislapp på dem?????

  • Äldre 28 Jan 15:48
    #2

    Hej! Fin dekoration tycker jag Vilken prisföreställning har du för allt?

Svar på tråden Säljes: Boho bröllop - Glas, karaffer, vaser, jute, olika dekoration