• Äldre 21 Jul 14:21
    12271 visningar
    33 svar
    +2
    33
    12271

    Fotograf till rimligt pris?!

    Hej

    Jag och min sambo gifter oss nästa år och letar fotograf men helt ärligt så är det lite överpriser .... 
    Någon som vet någon bra som man kan lita på och gör ett bra jobb ? 

  • Svar på tråden Fotograf till rimligt pris?!
  • Okänd
    Äldre 19 Sep 14:05
    #21
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 20 Sep 17:04
    #22
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 18 Oct 22:03
    #23
    Meddelande borttaget
  • Äldre 20 Oct 16:26
    #24

    Är det i Skåne rekommenderar jag Fredrik på www.elvanfoto.se
    Han fotograferade vårt bröllop (dock 2012 så vet inte hur hans priser är nu) och var både prisvärd och riktigt bra :)  Vi är så nöjda med hans jobb och gästerna tyckte också mycket om honom.

  • Okänd
    Äldre 5 Dec 22:23
    #25
    Meddelande borttaget
  • Äldre 6 Dec 13:01
    #26

    hur mycket vill ni lägga på en fotograf och vad vill ni att det ska täcka? Enbart porträttbilder på er eller hela dagen?

    Vart någonstanns gifter ni er?

  • Okänd
    Äldre 9 Dec 11:44
    #27
    Meddelande borttaget
  • Anonym (Kamer­a)
    Äldre 10 Dec 18:50
    #28
    -1

    Jag rekommenderar fotograf Malin Norlén :)

  • Okänd
    Äldre 29 Dec 17:39
    #29
    Meddelande borttaget
  • Äldre 8 Mar 11:48
    #30

    Var och när gifter ni er?

  • Okänd
    Äldre 29 Jun 13:36
    #31
    Meddelande borttaget
  • Äldre 1 Jul 06:33
    #32

    Vi kommer använda Wedbox för vårt bröllop. Jätte snygg app som man kan bjuda in gästerna till. Gästerna kan ta bilder via appen o sen kan man enkelt spara ner all tagna bilder efter bröllopet. Kommer ha en proffesionell fotograf för porträtten men detta är den bästa lösningen jag sett för att enkelt o billigt få bra bilder från festen och förberedelserna.

    %@b359m.app.goo.gl/&apn=com.capty.wedbox&amv=4&isi=647693283&ibi=com.capty.wedbox

  • Äldre 6 Jul 13:42
    #33

    Var någonstans? Den bästa fotograf i Stockholm kvalitet-pris utan tvivel är Cristina Ramos Photography. Hon var rekommenderat av några vänner från Uppsala och de var helt rätt. Bilderna är otroligt vackra och priset är
    billigare än de flesta fotografer som vi såg förut. www.cristinaramosphotography.com/weddings

Svar på tråden Fotograf till rimligt pris?!