• Äldre 20 Jul 11:14
    30688 visningar
    10 svar
    10
    30688

    Vilka fler gifter sig 12 aug 2017?

    Som rubriken lyder, vilka fler gifter sig 12 aug 2017? Kyss

  • Svar på tråden Vilka fler gifter sig 12 aug 2017?
  • Äldre 25 Jul 13:50
    #1
    +1

    Vi har inte spikat datumet än, men den 12 augusti 2017 är just nu förstahandsvalet, lördagen därpå är plan B. Vi måste höra med nyckelpersonerna först innan vi vågar bestämma något.

    Det roliga är att 12 augusti är mina föräldrars bröllopsdag, och de är helt okej för dem att dela med oss ifall det skulle bli så.

  • Äldre 30 Jul 09:50
    #2

    Hej! Ja, för oss blir det nog också den 12e augusti! Men precis som vinterdis har vi inte spikat ännu, måste får bekräftat med lokalen. Hurra, vilket roligt år vi alla har framför oss! :) lycka till med allt så länge. 

  • Äldre 30 Jul 16:08
    #3
    Pallolina skrev 2016-07-30 09:50:52 följande:

    Hej! Ja, för oss blir det nog också den 12e augusti! Men precis som vinterdis har vi inte spikat ännu, måste får bekräftat med lokalen. Hurra, vilket roligt år vi alla har framför oss! :) lycka till med allt så länge. 


    Kul!
    Ja vilket år det ska bli! Jag har redan klänningspanik.
    Hur tänker ni? Vad vill ni har för lokal etc.?
  • Äldre 30 Jul 16:49
    #4

    Vi har också 12e augusti :)

  • Äldre 31 Jul 13:59
    #5

    Jag och min blivande Make gifter oss den 12 augusti 2017 i Linköping !

    Vi är i god tid ute med det mesta. Har hittat min drömklänning, kyrkan och lokal till mottagningen efteråt är fixat. Vi funderar över hur vi ska göra med maten. Buffé, cateringfirma osv.. Hur gör ni? Bjuder ni många gäster? När skickar ni ut save the date? Nyfiken

    Lycka till med allt planerande ni/vi har framför oss!

  • Äldre 5 Aug 16:11
    #6
    LizaBlivandeEngblom skrev 2016-07-31 13:59:40 följande:

    Jag och min blivande Make gifter oss den 12 augusti 2017 i Linköping !

    Vi är i god tid ute med det mesta. Har hittat min drömklänning, kyrkan och lokal till mottagningen efteråt är fixat. Vi funderar över hur vi ska göra med maten. Buffé, cateringfirma osv.. Hur gör ni? Bjuder ni många gäster? När skickar ni ut save the date? Nyfiken

    Lycka till med allt planerande ni/vi har framför oss!


    Jag har faktiskt också en klänning på väg hem som jag ska prova och se om det är Den. Ute i god tid, javisst! ;)
    Vi ska bjuda runt 100 gäster och ha knytkalasbuffé som middag. Bakar tårtor själva. Skickar Save the Date i oktober.

    Detsamma :)
  • Äldre 28 Dec 22:30
    #7

    Vad kul :)

    Vi skal gifta oss 2017.08.12 och mina föräldrar firar sin 39 års bröllopsdag samtidigt ;)


    vinterdis skrev 2016-07-25 13:50:17 följande:

    Vi har inte spikat datumet än, men den 12 augusti 2017 är just nu förstahandsvalet, lördagen därpå är plan B. Vi måste höra med nyckelpersonerna först innan vi vågar bestämma något.

    Det roliga är att 12 augusti är mina föräldrars bröllopsdag, och de är helt okej för dem att dela med oss ifall det skulle bli så.


  • Äldre 29 Dec 20:18
    #8
    Jumanji skrev 2016-12-28 22:30:01 följande:

    Vad kul :)

    Vi skal gifta oss 2017.08.12 och mina föräldrar firar sin 39 års bröllopsdag samtidigt ;)


    Vart ska ni gifta er? :) vi gifter oss nämligen samma datum! Hur ser er vigsel och efteråt ut? :)
  • Äldre 30 Dec 00:55
    #9

    Det blir en enkel utomhus ceremoni på en ö långt ut i havgapet på västkusten. Där kommer en sjökapten att viga oss och så tar vi med oss närmsta familj och några vänner på den lokala restaurangen efteråt.

    Hoppas på en underbar helg i skärgården med bad, segling, familj, goda vänner og en avslappnad men jättetrevlig bröllopsdag som varar helt ut i sommarnatten... ??????????

    Hur och var skal ni vigas?

  • Äldre 30 Dec 13:51
    #10

    Det låter helt fantastiskt tycker jag! Så härligt :)

    Vi gifter oss i en kyrka strax utanför Linköping följt av en mindre mottagningscermoni.

    Vi vill också hålla vigseln/bröllopsdagen enkel men vacker och sedan lägga mer tid och ekonomi på en äventyrlig bröllopsresa :)

Svar på tråden Vilka fler gifter sig 12 aug 2017?