• Anonym (Sol)

    Alla ni som köpt något på Wish!

    Kan inte alla ni som köpt något på Wish, oavsett om det är klänning, ringkudde eller dekoration lägga upp en bild på det ni har köpt och skriva om ni är nöjda?

    Älskar Wish annars och så sugen på att köpa en massa därifrån eftersom vi ska ha ett budgetbröllop.

  • Svar på tråden Alla ni som köpt något på Wish!
  • Virvlande

    Jag köpte min brudklänning där! :) jag var jättenöjd redan från början, men vi tog ut kjolen några cm.

    Har även köpt en himla massa juteväv (löpare, bestickfickor, vimplar) som är jättefina, de luktar lite konstigt, men det går att lufta bort.

    Köpte också photobooth-props. Har inga bilder nu, men kan lägga upp det sen. :)

  • Anonym (Sol)

    Åh vad roligt! Vill se bilder på ALLT :) Sitter och lägger önskelistor på Wish hela tiden, ha ha.

  • Anonym (Sol)

    Har flera av dom sakerna i "önskelistan". Vad roligt :)

  • Anonym (Sol)

    Vad köpte du för klänning? Fick du betala tull eller så?

  • Virvlande
    Anonym (Sol) skrev 2016-07-05 06:44:22 följande:

    Vad köpte du för klänning? Fick du betala tull eller så?


    Jag fick inte betala någon tull. Det har jag inte gjort på någon av varorna från wish. Just nu är min klänning i en stor klädsel inför den stora dagen, men ska se om jag hittar bilden de hade som inspiration. :)
  • Anonym (Sol)

    Ingen mer som har något att visa? ????

  • karamellen

    Hej!
    jag har handlat små såpbubbleflaskor till bröllopet där  men inte fått hem det än. kommer det som det ska tänker jag handla mer=) finns ju så mycke fint och betydligt billigare. alla andra saker jag handlat innan har kommit som det ska =)
    kan slänga upp en bild när det kommit =)

Svar på tråden Alla ni som köpt något på Wish!