• Äldre 15 May 13:24
    5075 visningar
    7 svar
    7
    5075

    Vigselförrättare Halmstad

    Hej!

    Jag och min fästman ska gifta oss borgerligt i Halmstad nästa sommar och skulle blir glada om någon ville tipsa oss om en bra vigselförrättare!! Är så svårt när det bara är en lista på namn.

    Hoppas på svar! 

  • Svar på tråden Vigselförrättare Halmstad
  • Äldre 15 May 16:44
    #1

    Vi gick genom kommunen och bokade vigselförättare, vi gifter oss om fyra veckor och enligt kvinnan i receptionen är han super go han som ska viga oss (vi har inte träffat han än). Men jag kan tala om hur han var efter bröllopet :)

  • Äldre 15 May 17:18
    #2

    Tack för svaret! Du vet inte vad han heter? Hör jättegärna av dig efter bröllopet! :) 

  • Äldre 16 May 15:24
    #3

    Kan han heta Bertil Nilsson kanske?! Jag städat bland bröllopspakerna i helgen och har lagt planeringsboken på ett sånt där bra ställe och hittar den inte nu. Men om det inte var exakt så han hette så var det något väldigt likt iallafall.

  • Äldre 19 May 07:53
    #4

    Tack för hjälpen!

  • Äldre 8 Jul 05:52
    #5

    Hej igen! Nu är vi gifta och det var Bertil Nilsson som vigde oss, han var jätte trevlig :)

  • Äldre 20 Jul 19:24
    #6

    Vi gifter oss nu den 24/8. Torleif heter han som ska viga oss. Vi kommer att göra det på rådhuset, bara vi och barnen och fira det helgen den 27/8. Ingen vet om att vi ska gifta oss utan kommer ha bröllopsfesten då jag fyller 25 istället. På så sätt får vi hit alla utan att dom vet :)
    Vi har valt att göra det själva och inte ta hem vigselförättaren. Det passade oss bäst.

    Men jag kan berätta hur han var när allt är klart, hittills så har han varit kanon och även svarat på mejl under sin semester :)

  • Äldre 21 Aug 00:16
    #7

    Tack för namnet Emelie88 och hoppas att ditt bröllop var fantastiskt!

    Vill gärna veta mer sen när ni haft bröllopet Mliisvenson, och så kul upplägg med överraskning!

Svar på tråden Vigselförrättare Halmstad